WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 15 marca 2011

Wczoraj zmarł kolego mojego syna...
miał tylko 10 lat....
Czy można przetrzymać taki ból?!  Jak wytłumaczyć dziecku, kiedy mówi, że Bóg jest zły, bo pozwolił by Miłosz umarł?!
Bóg daje cierpienie, ale i siły, abyśmy to przetrwali, ale jaką trzeba mieć wiarę?!

"Uwierzyć w Boga to w pewnym sensie uwierzyć w swój los.
Uwierzyć w Boga to dźwignąć się na nogi, wznieść opadłe ręce- to wyrwać się z rozpaczy.
Uwierzyć w Boga, to iść naprzód, choć wciąż pod górę.
I dziękować za wszystko..."   
                                     ks.M. Maliński


5 komentarzy:

  1. To smutne, co piszesz:(( Przyznaję, że sama sobie nie potrafię wytłumaczyć sensu takiej śmierci, a co mówić dziecku. Wsółczuję jego rodzicom:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmierć dziecka jest dla rodziców tragedią. Pozostaje modlitwa za rodzinę, aby mieli siłę przeżyć to cierpienie. A to jest cierpienie na całe życie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo współczuje. Trudno to pojąć, zaakceptować i zrozumieć.3majcie się jakoś

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi odpowiednich słów i sił abym mogła zamieścić komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wam współczuję.Wiem co to znaczy bo przechodziłam przez to.Trzymajcie sie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...