WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

sobota, 5 marca 2011

Nie mam ochoty wziąć się do roboty!!!

Czasem nachodzi człowieka niewygodny gość, tak zwany leń. Odwiedził mnie dziś, mam nadzieję, ze długo nie zostanie. Przeleżałam prawie cały dzień ze zmieniarką w ręku, obejrzałam kilka programów, chociaż "telewizja schodzi na psy" jak mówi mój mąż, przejrzałam zaległą prasę, a uzbierało się tego trochę. Znajomi się obrazili, bo mieliśmy świętować OSTATKI, mąż też się obraził z tego powodu, a mnie po prostu się nie chce.....Czy to tak trudno zrozumieć!?
Mija kolejna sobota.
Leniu idź w gościnę gdzie indziej, bo ja mam dużo pracy!!!
Jajka czekają na usztywnienie, kilka serwet też się niecierpliwi, już nie mówiąc o tych, gdzie one mają trafić!
  





Może pokażę jeszcze mojego Felka, który jest członkiem naszej rodziny. Uwielbia ciepło, potrafi wejść w dziwne miejsca.

1 komentarz:

  1. No proszę jaki leniuch leży pod kaloryferem.Tak jak nasz kot,to samo lenistwo hihihi:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...