WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 17 kwietnia 2018

Forsycją kwitną...

Dlaczego taki tytuł pewnie nikogo nie zdziwi, widząc moje serwetki..
Miały być na Wielkanoc, ale niesety nie zdążyłam, będą jeszcze nie raz zdobić stół.

 Kolory zupełnie jak zaczynająca kwitnąć forsycja

 Wykonałam je z kordonka nowosolskiego 50x4 kolor żółty i pistacjowy
szydełko tulip 1,1
 Tutaj kolory przekłamane, ale za to w przyjemnej otoczce
 Są dość spore, raczej pod talerz obiadowy, chociaż tak też fajnie wygląda

 I wzór , gdyby ktoś chciał skorzystać, robimy tylko te rzędy z łuku

Wciąż zapraszam na rozdanie 4 http://mojedubaninki.blogspot.com/2018/04/rozdawajka-nr4.html

Link jest też z lewej strony 

czwartek, 12 kwietnia 2018

ROZDAWAJKA NR4

Zapraszam na kolejne rozdanie na blogu.
Tym razem są to dwie książki plus podkładki(jak zwykle )
Możecie się zapisywać do 15 maja, losowanie 16 maja.

 Tym razem napiszcie z czym kojarzy wam się kolor tych małych serwetek ???
a dlaczego takie pytanie?
Bo te podkładki według mnie mają kolor truskawek ze śmietaną...które były i są moim ulubionym deserem .
Dodatkowo będzie mi miło , jeśli jesteście moimi obserwatorami.

Zapraszam :):):)
 


niedziela, 8 kwietnia 2018

Zakładka Żaba rozklapana

Do tej pory na szydełku najczęściej robiłam i robię wszelakie serwety.
Nigdy nie zabierałam się żadne maskotki.
Ostatnio była gęś, a dzisiaj pierwsza zakładka żaba .
Korzystałam z opisu na blogu http://www.fajnostwory.pl
Jest tam kilka opisanych zakladek w bardzo przystępny sposób.
Są obrazki, jak po kolei wszystko robić

 Trochę za krótka jest, ale do książek-kieszonek akurat.
Powiem wam, że jednak trochę pracy wymaga ta zakładka.
I dużo cierpliwości... bo np sama głowa to 5 elementów ..

 Syn już ja ja zaadoptował...trzeba robić kolejne....
Następna bedz


środa, 4 kwietnia 2018

Mój numer jeden

W tym roku to jest najładniejsza serwetka.
Ja swoją zrobiła z cieniutkiej muzy 50, jest delikatna...jak pajęczyna.
 Bardzo mi się podoba ten wór, na pewno jeszcze takie powstaną i to nie tylko białe...bo ja lubię kolorowe serwetki




 Wzór dla chętnych

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Wyniki rozdania nr3

Tym razem książka i podkładki wędrują do
Barbary Wójcik , która prowadzi bardzo fajnego bloga.
Dzięki takim rozdaniom poznaję nowe fantastyczne blogi.
Takim właśnie jest blog http://5porroku.blogspot.com.
Zapisałam go do obserwowanych i będę tam zaglądać .
Basia wybrała książkę "Szafranowe niebo"

Jak zwykle proszę o adres na meila barti427@wp.pl
Dziękuję mimo, że mało osób brało udział.
W najbliższych dniach będzie kolejne.


środa, 28 marca 2018

Koszyczek

To jedyny , który zrobiłam w tym roku.
W ogóle to bardzo mało dziergałam typowo wielkanocnego, żadnych pisanek, kurek..
Wczoraj było trochę słońca, to i efekt super na zdjeciu
 Bardziej taka salaterka, wszystko jednak zależy od formy.



 Tak wygląda przed krochmaleniem.
Użyłam jak zwykle kleju wikol.

Gdyby pod koniec dołożyć oczka, to nawet fajna gęsta serweta by wyszła.

 A to jest wzór, gdybyście chciały też sobie wydziergać taki koszyczek

sobota, 24 marca 2018

W szarości...

To chyba mój ulubiony wzor..?przynajmniej na teraz ;)
Robilam je już w kilku kolorach i w każdym prezentują się pięknie.


 A przy okazji czy znacie

Rogaliki trójskładnikowe?

Bierzemy
3 szklanki mąki
1szklankę śmietany
1 kostka margarymy
Zagniatamy ciasto i wkładamy do lodówki na około 30minut
Nadziewamy czym tam chcemy, u mnie najczęściej jest to nutela lub jabłka.
Są proste i pyszne

 Tym razem serwetki zrobiłam kordonkiem nowosolskim 50x4
Kolor popiel i gołębi
Te podkładki były nagrodą razem z książką w rozdawajce nr 2

Zapraszam również na rozdawajkę nr 3
Link po lewej stronie .

wtorek, 20 marca 2018

"Ptasia grypa"

Na grupach Facebooku szaleją gęsi....w różnych kolorach...
Dopadło i mnie.
Moja pierwsza próba maskotkowa....
Trochę bardziej łabędź niż gęś...ale nie jest źle, mogło być gorzej, tylko raz pruta...
Mój błąd to półsłupki nawijane zamiast zwykłych...
Dlatego taka trochę nieforemna jest.
Ogólnie jestem zadowolona, okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne

 Następne na pewno będą, może jeszcze zdążę przed świętami...

niedziela, 18 marca 2018

Na przekór zimie

Powstała taka zawieszka w okno, typowo wiosenna, w pięknych zielonych kolorach.
 Kordonek to melanżowy Kaja 15
 Obręcz nie jest obrobiona tylko opleciona nitką
Schemat dla chętnych

 Dzisiaj u nas jest typowo zimowa aura, snieg, mróz, wiatr...
Chociaż piękne słońce, jest naprawdę zimno




Zapraszam wciąż na https://mojedubaninki.blogspot.com/2018/03/rozdawajka-nr-3.htmlrozdawajkę https://mojedubaninki.blogspot.com/2018/03/rozdawajka-nr-3.html

wtorek, 13 marca 2018

Kolejna gail

Tym razem chusta powstała w ramach wymianki kobiecej organizowanej przez kGosię
Z tego co wiem, to gail jest udanym prezentem wymiankowym.
Kolor ecru, włóczka to angora ram, nawet nie wyszedł cały motek...zostało kilka metrów...
 To od wielu lat mój ulubiony wzór chusty, robiłam ją już w wielu kolorach i zawsze jest piekna
 Chyba mi się nigdy nie znudzi...
i zupełnie nie wiem, jak to jest możliwe, że ja takiej nie mam....


Znacie tę autorkę? Polecam jej książki.
Do tej pory znałam ją jako autorkę książek dla dzieci, a ostatnio w naszej bibliotece znalazłam te..
Zupełnie różne, poruszają inne tematy, ale polecam



piątek, 9 marca 2018

Kobieca wymianka

Brałam udział w wymiance kobiecej zorganizowanej na blogu http://kgosia.blogspot.com/. Ja. Wysyłałam do tintalle00 z bloga http://recznedlubanko.blogspot.com/.
Dzisiaj pokażę Wam co ja dostałam . Swoją wymiankową paczkę dostałam od kGosi z bloga http://kgosia.blogspot.com., czyli od organizatorki całej wymiankową.
Dziękuję za piękne prezenty.

 Śliczne pudełko ozdobione metodą decoupage z moim ulubionym motywem słoneczników.
Już znalazło swoje zastosowanie .
 Książkę, którą chętnie przeczytam, cudowną zakładkę...ach, jak bym chciała się nauczyć takie robić !
 I karteczka też bardzo ładna, dopracowana w każdym szczególe.

Ja z kolei przygotowalam 
 To ecru to chusta Gail, trochę przydasi i coś słodkiego
Niestety nie wiem, czy się podobało , bo nie mam żadnego odzewu od obdarowanej .
Szkoda....
Edit
Już wiem, że przygotowane przeze mnie prezenty podobają się

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...