WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Zakładki do książek

Czytanie książek to moja pasja od najmłodszych lat...
W moim domu zawsze były książki i to rodzice wyrobili w nas szacunek dla nich. igdy nie było mowy o zaginaniu kartek.
Dlatego od czasu do czasu dziergam zakładki, czasem zostają u mnie, czasem wędrują razem z książkami do obdarowanych i do biblioteki...
Tym razem są takie..."kolorowe domki i jedna serduszkowa"
takie właśnie miały być dla pewnej małej damy....
 Wykorzystałam kordonek Perle 8, szydełko tulip 1,1
Tym razem wykrochmalone w kisielu z mąki ziemniaczanej...
to tak dla bezpieczeństwa....
 Już wiem, że będą następne...tylko czas znajdę...




Wciąż jeszcze zapraszam na rozdanie książkowe http://mojedubaninki.blogspot.com/2018/04/rozdawajka-nr4.html

11 komentarzy:

  1. Piękne i pożyteczne hobby. Też używam zakładek, ale nie dziergam. Za to Ty robisz to wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      A ja je dziergania i ciągle gdzieś wybywają
      Już nie mam żadnej

      Usuń
  2. Rewelacyjne domki, bardzo mi się podobają. Wspaniałe i przydatne hobby. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Jeszcze żeby trochę więcej czasu było na to pozytepoży hobby

      Usuń
  3. Śliczne bardzo domki rewelacyjne.Jolu jak już znajdziesz ten czas powiedz gdzie to i ja chętnie poszukam Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak to się dzieje, że te dni tak szybko mijają...

      Usuń
  4. Kolorowe i przydatne, super. Też bardzo lubiłam czytać, a teraz, żeby rozciągnąć czas, słucham audiobooków :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię słuchać , jakoś nie umiem się skupic....

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakładki. Przypominają mi wieże lub latarnie morskie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...