WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 8 kwietnia 2018

Zakładka Żaba rozklapana

Do tej pory na szydełku najczęściej robiłam i robię wszelakie serwety.
Nigdy nie zabierałam się żadne maskotki.
Ostatnio była gęś, a dzisiaj pierwsza zakładka żaba .
Korzystałam z opisu na blogu http://www.fajnostwory.pl
Jest tam kilka opisanych zakladek w bardzo przystępny sposób.
Są obrazki, jak po kolei wszystko robić

 Trochę za krótka jest, ale do książek-kieszonek akurat.
Powiem wam, że jednak trochę pracy wymaga ta zakładka.
I dużo cierpliwości... bo np sama głowa to 5 elementów ..

 Syn już ja ja zaadoptował...trzeba robić kolejne....
Następna bedz


9 komentarzy:

  1. Już dawno na taką zakładkę zerkam. Widzę, że ty wzięłaś się za szydełko i zrobiłaś. Świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na zakładki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo radosna ta żabka, fajnie prezentuje się pomiędzy stronami książki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest! Dzieci chetnie sięgałyby po książkę z taką zakładką;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna . przydałoby się taką zrobić , ale może mniej pracochłonną? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka wesolutka żabka...podziwiam, za takie umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...