WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 29 lutego 2012

CANDY URODZINOWE ! ZAPRASZAM!

Tak ten czas szybko leci, że już minął rok od początków mojego blogowania, a kilka dni temu miałam kolejne urodziny.
Dlatego też postanowiłam za waszym przykładem ogłosić CANDY!!!
Co można wygrać?
Jest to chusta haruni z sasanki w pięknym wiosennym kolorze, takie pączki listków ledwo wyłaniające się....
Jest to moje premierowe candy, mam nadzieję, że znajdą się chętne...???!!!


Zasady są proste:

*komentarz pod tym postem , wpisz adres bloga lub podaj mail, jeśli nie posiadasz bloga;

*zamieść na swoim blogu informację o moim candy, wystarczy na bocznym pasku wraz ze zdjęciem i aktywnym linkiem do mojego bloga http://mojedubaninki.blogspot.com/;

* miło mi będzie, jeśli dołączysz do moich obserwatorów, ale to nie jest konieczne;

Z racji tego, że zbliża się Wielkanoc na pewno dorzucę coś świątecznego!




146 komentarzy:

  1. o jestem pierwsza :) staję w ogonku po tą ślicznotke :)
    http://mojerobotki-violetta666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się i ja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    http://wszystkomnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również się zapisuję i zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna:) Zapisuję się z zieloną nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna - jak tu się nie zapisać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chusta jest przepiękna, ale niech korzystają te dziewczyny, które same nie potrafią zrobić takiego cuda, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się z miłą chęcią! Na taką chuste mam chrapkę! Pozdrawiam! handmadebyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przepiękna! Ustawiam się w kolejce po nią! Pozdrawiam. Monika nika729@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i z okazji Roczku na blogu dużo uśmiechu i jeszcze więcej miłych słów na blogu ..O jejku dla mnie takie chusty to czarna magia żeby ja zrobić .Ale mieć to już moje marzenie , zapisuje sie i czekam na szczęście ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj chciałabym, chciała.... Jest cudowna
    Ustawiam się w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj daleko mi jeszcze do tego aby zrobić taka chustę, wiec chetnie skorzystam:) No i najlepszego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta jest przepiękna, a kolor taki jak lubię. Kiedyś moja znajoma miała podobnie zrobioną suknię ślubną z takiej włóczki. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna,na drutach i na dodatek zielona, to jest to,co lubię :)
    Pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się z przyjemnością po to cudeńko!!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też muszę tutaj być! Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką przyjemnością się zgłaszam! :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Haruni??/ Matulu kochana, przecież ja o tym marzę!!! Kiedyś próbowałam nawet wydziergać ale nic z tego nie wyszło:(( Chcę te cudo, chcę!!! http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna chusta
    mój blog
    gabrysia36.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta jest śliczna i w moim kolorku.Chętnie się zapisuję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna chusta, więc również się zapiszę :-)
    Bloga nie mam, a mój adres e-mail to: aksjusza@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna chusta, kolor bajeczny. Zawsze takie oglądam a kupuję.....czarny

    Pozdrawiam Bea

    OdpowiedzUsuń
  25. Chusta jest wprost niebiańska...jak chmurka, wzór fenomenalny a do tego jeszcze ten "mój" kolor...od dzisiaj będę jakieś mantry powtarzała i modły zanosiła, żeby to na mnie wypadło...;)
    A jak napiszę, że od dzisiaj jestem kobietą bezrobotną i że w marcu mamy 20 rocznicę małżeństwa - to też pewnie nic nie pomoże !? Ehhh, no cóż, ale mantry i modły nie zaszkodzą, więc ustawiam się grzecznie w kolejce i niecierpliwie czekam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. wgląda cudnie, przewiduję tłok i ścisk
    info w formie pisemnej na bocznej szpalcie, jeśli może być

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ cudna
    może do mnie trafi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ach i ten kolorek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie dosyć, że śliczna to i mój kolorek ...
    obowiązkowo muszę zapisać się w kolejkę po Twój cukieras !

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecież to cudeńko i jak tu sie nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Grzecznie staję w kolejce po to cudo :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję ,że oprócz zapisów przyjmujesz również Życzenia.Zechciej więc przyjąć takie szczere z serca płynące.Zwłaszcza, że to podwójna Okazja:)))Wszystkiego co najlepsze Życzę Ci Urodzinowo.Oraz dalej tak PIĘKNYCH prac pokazywanych na blogu.No i chyba mnóstwa wspaniałych nowych nie przeczytanych przez Ciebie jeszcze książek:)
    Pozdrawiam wyjątkowo uroczyście:)))))

    OdpowiedzUsuń
  33. o, jakie piękne cukiereczki!!! grzecznie staję w kolejce, życząc najlepszego urodzinowego - i Tobie i temu miejscu :)

    www.dziergamsobie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście się zapisuję i przesyłam Ci serdeczne życzenia urodzinowe przytulam Cię mocno do serca kolejka jak w PRL ale staję i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznych chust nigdy dość :D
    Oczywiście przyjmuję zaproszenie do zabawy i ustawiam się w kolejce po to cudo :)
    A Tobie z okazji urodzin i urodzin bloga życzę wszystkiego co najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chusta jest boska!!!! Zapisuję sie w kolejkę ;))
    A Tobie życzę dalszych pięknych rocznic blogowych :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna chusta! Chciałabym taką mieć, zieloną właśnie...
    Pozdrawiam i życzę wielu lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  38. Co za chusta! Nie mogę przejść obojętnie :) Może mnie szczęście dopisze...
    Pozdrawiam serdecznie
    http://oxigra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna chusta! W moim posiadaniu sa już dwie podobne, WIĘC USTĄPIĘ POLA INNYM CHĘTNYM! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. chusta jest cudowna i w super kolorku,ale ze wzgledu na duza ilosc chetnych to ja odpuszcze sobie udzial w tej zabawie.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję za odwiedziny i od razu zapisuję się na losowanie chusty :).

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudo, więc i ja ustawiam się w kolejce:) W imię "dłubiących";)
    Pozdrawiam, Kajkosz
    damadlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna chusta więc ośmielam się zgłosić :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ponieważ pewnie nigdy nie uda mi się zrobić takiej chusty, mogę startować w konkursie.Pozdrawiam!
    www.nuta-wszystkoodzieciach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Och :) i ja się z chęcią zapiszę :)Chusta cudna i tak wiosenna że nie mogę sobie odpuścić wzięcia udziału w twojej zabawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyłączę się do tego zacnego towarzystwa i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę kolejnych twórczych lat blogowania. Chętnie przygarnęłabym tę chustę, staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością i to wielką się- spróbuję i się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękna. I ten cudny kolor.Zazdroszczę umiejętności ,bo u mnie z nimi kiepsko,Zapisuję się obiema rękami.Pozdrawiam serdecznie Basia. Mój adres basia-ela1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. ale cudo!!! bardzo chcę żeby było moje...
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna chusta, podoba mi się , więc staję w ogonku po nią. ewa.karkocha@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. zielony kolor nadziei więc i ja z nadzieją ustawiam się w kolejce :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się :) I choć kolejka długaśna liczę na cud :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczna, w sam raz na budzącą się wiosnę, zaposóję się w kolejce.Paoli76@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też ustawiam się po to cudo;)Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też ustawiam się po to cudo;)Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  57. chusta przecudnej urody, więc chętnie ją przygarnę;0 pozdrawiam serdecznie
    http://bubrich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowna:) Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. piękna chusta! chętnie się nią zaopiekuje ;) zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna chusta byłoby mi miło gdybym choć raz nie musiała robić sama ale dostała gotową. Podziwiam prace , pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce bo chusta prezentuje się cudownie!
    Pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. koniecznie się zapisuję na to cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  63. Chusta cudowna, z przyjemnością powiększę grono chętnych

    OdpowiedzUsuń
  64. MOże i do mnie choć raz uśmiechnie się szczęście? Pozdrawiam i staję w kolejeczce. Joanna jowoj@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękna chusta. Jeżeli mogę to ja też się zapiszę.
    Mój e-mail: rafalpecak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna chusta:)
    Ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki.
    werusia12@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne te Twoje dzierganki - wszystkie, a kurki/koguciki mnie powaliły.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję rocznicy i życzę dalszych sukcesów- nie tylko blogowych!
    A z okazji urodzinek- zapewne 18-tych ;p życzę Ci zdrówka, miłości i spełnienia marzeń! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  70. ustawiam się grzecznie w kolejce
    http://drutomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie dołączę do kolejki. Chusta jest cudna, w wiosennym kolorze... Pozazdrościć umiejętności. Pozdrawiam, Agata mail: smok2011@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Chusta jest urocza, a kolor faktycznie bardzo wiosenny ;) I ja spróbuję, a nuż się uda!

    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się :)
    banerek na blogu jest jakby co to oliwkowescrapowanie.blogspot.com
    i do obserwatorów dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. oj piękna zapowiedź wiosny! staję ochoczo w kolejce z urodzinowym śpiewem na blogowych ustach!
    http://nietylkoszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękna chusta! Ja też spróbuję swojego szczęścia :)
    E-mail: ewavewa@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Jest przepiękna! Ustawiam się w kolejce po nią! Pozdrawiam.
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Chusta jest cudna więc chętnie stanę po nią w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wesołego i bardzo miłego blogowania!!!
    Oczywiście, że się zapisuję:) cudna chusta! Czekam grzecznie na końcu długaśnej kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  79. kolor prawdziwie wiosenny, z przyjemnością bym taką chustę nosiła:)
    http://mojeroboty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam. Piękna chusta, chętnie się zapiszę. Zapraszam do mnie na candy;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękna delikatna chusta o ślicznym subtelnym kolorku więc się zapisuję ochoczo bo chęci na nią nabrałam ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)
    http://halula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Hi from Greece!
    I congratulate you with Woman Day!
    I wish you a creative, a positive, inspiration, love and happiness!
    Ypur "Candy" a very beautiful and gentle... It reminds color of spring foliage.
    Olenka,Atnens,Greece
    http://www.fotiouolga-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Mam cichą nadzieję na taką śliczną chustę... A nuż się uda? ;)
    Z braku bloga wpisuję swojego e-maila emaoleo@gmail.com i niecierpliwie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudo wiosenne.
    Może marzenia się spełnią:)
    Koleja się wydłuża:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowna wiosenna chusta. Gratuluję umiejętności i zapisuję się na losowanie. Pozdrawiam, Gośka.
    goska.zasad@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. moje marzenie od dawna! niesamowicie piękna!
    chcę ją! zapisuję się, jesli mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście zjadłam adres bloga, a mam w profilu kilka
      www.za-inspirowana.blogspot.com
      w pasku bocznym jest info :)

      Usuń
  87. Przepiękna chusta. Skorzystam z możliwości sięgnięcia po nią bo niestety sama takiej nie potrafię.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękna chusta, a jaki cudny kolor.Gratuluję zdolności.Zapisuję się na losowanie.
    Pozdrawiam serdecznie życząc z okazji URODZIN wszystkiego najlepszego.Maria.
    mazych@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękna chusta, piękna zieleń!!! Zapisuję się na losowanie.
    Pozdrawiam!
    http://ulaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Jaka piękność, a ja o mało co bym przegapiła! Szybciutko ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  91. z okazji podwójnych urodzin, dużo miłych chwil Ci życzę;-)
    O chuście oczywiście marzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://barbaratoja.blogspot.com/
      zapomniałam, przepraszam za bałagan;-)

      Usuń
  92. Marzę o haruni od dawna. Sama nie potrafię tak pięknie zrobić. Może mi się poszczęści w losowaniu :)
    pozdrawiam :)
    efka53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Wszystkiego Urodzinowego. Szczęścia każdego dnia.
    Chętnie wezmę udział w losowaniu.
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Też gram w zielone:) Pozdrawiam i ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  95. cudowna - i ja z checia sie dopisuje

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Wspaniała, a kolor jaki soczysty. Wiosna, że hej. Staję w kolejce. Ola
    hawana-moon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Staję i ja do zawodów z nadzieją, że mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Z wielką przyjemnością i ja spróbuję, może moje stałe podglądactwo zostanie nagrodzone :)
    Agnieszka, agugusko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Może szczęście mi dopisze i cierpliwie czekam Dużo dobrego

    OdpowiedzUsuń
  100. Po prostu śliczna. Taka chusta to jedno z moich obecnych celów do wydziergania trzeba będzie się nauczyć :)a póki co również się zapisuję maogoshia@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Chusta jest cudna, chętnie ją przygarnę :).

    http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. ustawiam się kolejce:))
    http://krzyzykowakrainna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Przepiekna chusta chetnie bym ja przygarnela:))
    Pozdrawiam Asia
    http://asia-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. to jeszcze ja :)
    śliczna chusta w ślicznym wiosennym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  105. ten zielony kolor przykuł mój wzrok. ustawiam się w kolejce! i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  106. jak ja nie mogę doczekać sie wiosny i ta chusta by mi to umiliła dlatego zapisuje się na candy z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  107. Ależ wiosenny kolorek!!! ustawiam się w kolejce czekając niecierpliwie na losowanie! zapraszam tez na Candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  108. Przyłączam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  109. Chusta jest niesamowita, a kolor idealny na powitanie wiosny - zgłaszam się do zabawy ;)
    Pozdrawiam serdecznie - Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękna chusta z przyjemnością stałabym się jej właścicielka :)więc staje w tej dłuuugiej kolejce :)
    Pozdrawiam

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. z chęcią się dopisuję do kolejki i zapraszam na moje Candy http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Mam przeogromną chęć :D
    marzena-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Witam.zglaszam sie na candy:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Taka piękna wiosenna chusta a Ty masz wątpliwości czy znajdą się chętni!!!!!?
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. To i ja się ustawię w kolejce
    http://wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  117. ale długaśna kolejka
    zapiszę się i ja, może dopisze mi szczęście, bo 21 marca moja starsza córcia ma urodziny więc miałabym dla niej piękny prezent, zwłaszcza,że to jej ulubiony kolor
    http://robotkowykacikkasi.blogspot.com/
    banerek wstawiony a obserwatorem jestem już od dawna

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękna! Wszystkiego najlepszego, zapisuję się do ogonka:)
    http://ulenka49.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. piękna:) zapisuję się:)
    www.dzielamadame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Oj chętnie bym się nią otuliła:D
    http://zzielonegokufra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Chusta jest śliczna. Każda kobieta chciałaby mieć taką na powitanie wiosny. Pozdrawiam. ewa.polecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja też ustawiam sie w kolejce
    krut0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Piękna! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  124. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Piękna chusta. Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu.
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Spróbuję bo niestety sama sobie takiej pięknej chusty nie zrobię :) nertera@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. http://www.facebook.com/profile.php?id=100002219396955

    моя почта: parol08@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  128. Rany, jaka piekna wiosenka, dodam tam kilka żywych pierwiosnków, które właśnie wyszły w ogródku... cacuszko. Gdzie można znależć wzór?
    Ola Peplińska
    peple@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Piękne rzeczy tworzysz;) Chusta jest zjawiskowa! Dopchnę się jeszcze w ostatniej chwili, mam nadzieję, że drzwi jeszcze uchylone;)
    Pozdrawiam
    http://april-kamienieiplotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam! Ustawiam się w tej dłuuugiej kolejce i liczę na szczęście :)
    Gosia
    galeria61.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. niezapominajka20 marca 2012 21:40

    Witam,
    Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu :)
    niezapominajka@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Jak mogłam przegapić taką rocznicę?
    Zaglądam do Ciebie systematycznie, a tego posta nie widziałam :(
    No może szczęście mi nie dopisze, ale kto nie gra, to nie wygrywa.
    Z okazji urodzin, życzę Ci wielu kolejnych roczków radosnego blogowania, dużo postów zapełnionych twórczymi pracami i radości z tego co tworzysz - Maria

    OdpowiedzUsuń
  133. bardzo ładna chusta ! ustawiam się w kolejce!
    wdowskam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Trochę przeraża mnie ta dłuuuuga kolejka, ale może spełni się moje marzenie i zostanę szczęśliwą posiadaczką tej przepięknej chusty.Chociaż myślę,że to jest wielka loteria, tak jak w Toto Lotku, to jednak staję w kolejce po to CUDO! Z okazji Urodzin życzę wielu równie udanych projektów, jak te, które do tej pory pokazałaś. annaf2607@wp.pl Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  135. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  136. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  137. Piękna i co za wiosenny kolor. Idealna na chłodniejsze letnie wieczory.
    piaskoryba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. ane@autograf.pl
    Fajny blog tak na marginesie :)
    Fajna chusta podarowałam bym mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...