WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

sobota, 13 kwietnia 2019

Lawendowo

 Znalazłam jakiś czas temu serce na Pinterest, ale nie było schematu.
Po kilku pruciach udało mi się wreszcie rozszyfrować wzór z zdjęcia.
 I tak powstały serca w kolorze przypominającym kwitnącą lawendę.
Wykorzystałam kordonek Pyramid i szydełko tulip 1,25



 Na tym górnym zdjęciu kolor jest prawie jak w oryginale

 Za oknem, mimo, że dziś 13 kwietnia pada śnieg, to mi przypomniało, że nie pokazałam swoich skrzacików..
Było ich kilka, ale...jak mówi powiedzenie..było ale się zmyło....
 Są tak sympatyczne i urocze, że na pewno jeszcze będą powstawać ...



41 komentarzy:

  1. Ten schemat był gdzieś ale i tak Ci już nie potrzebny. Ładnie wyszły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że na niego nie trafiłam , zawsze byłoby szybciejj

      Usuń
  2. Bardzo ładne lawendowe serca, takie czerwone, walentynkowe tez by były cudne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzacik bardzo sympatyczny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka są śliczne! I w dodatku w takim pięknym lawendowym kolorze. Urocze !
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozpracowałaś wzór Jolu, a wszystkie prace przeurocze.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wzór i wykonanie :)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serduszka i słodkie skrzaty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serduszka!!! Uroczy skrzacik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra robota! Serca w kolorze lawendy prezentują się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj i dziergaj! Kurde, od kiedy zaczęłam się szwędać po blogach typu http://www.apartamentydomlux.pl/ to ciągle coś zmieniam w urządzaniu, a Twoje prace przekonały mnie do tego, żeby jednak odpuścić sobie metalowe dekoracje i postawić na ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu moje szczęście zostało przywrócone, mój były kochany mężczyzna wrócił wczoraj do domu po 9 miesiącach naszej separacji. Nigdy nie wierzyłam, że mój kochany człowiek Micheal do mnie wróci, próbowałam tak wiele sposobów przeprosić mojego męża, aby mi wybaczył, że raz go zdradziłam i stało się to tak błędnie, że dowiedział się, że go zdradzam i zawsze od tego czasu zachowuje się nienormalnie w stosunku do mnie, mój kochany człowiek Micheal zerwał ze mną i chciał rozwodu. oboje jesteśmy małżeństwem od lat i mamy razem dziecko płci męskiej.
    Tak bardzo kocham mojego męża i ze względu na nasze dziecko, które ma zaledwie 3 lata, Micheal porzucił nas i zamieszkał z inną kobietą w tym samym mieście. tak się martwiłam i żałowałam, że go zdradziłam, mimo że przepraszam kilka razy, ale on nie chce mnie słuchać ani nie wracać, byłam gotowa zrobić wszystko, aby wrócił do domu, do tego czasu dzielę się tą moją sytuacją z moimi siostra Anna i ona poradziła mi, abym skontaktował się z prawdziwym rzucającym zaklęcia miłosne o imieniu Dr.oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) komunikuję się z nim przez jego e-mail rozmawiam z nim, aby przywrócić mojego byłego mężczyznę miłości. Dr.Oduduwa odpowiedział mi i powiedział, że mój problem jest dla niego łatwy do rozwiązania, a następnie napisał listę elementów ortografii miłosnej, które mają być używane do modlitw zaklęć, a także kupuję pierścień z talizmanem, który był używany do rytuałów ortograficznych wiążących miłość. reszta jest prosta i łatwa do zrozumienia, procedura modlitwy pisowni miłości została wykonana w ciągu 2 nocy. trzeciego dnia otrzymałem telefon z nieznanego numeru i oto mój kochany człowiek Micheal zadzwonił do mnie po raz pierwszy po 4 miesiącach rozstania się, jestem dziś bardzo podekscytowany i gorąco polecam Dr.oduduwa wszystkim, którzy są chętni do uzyskania tego samego wyniku zaklęcia miłości, aby przywrócić dawną miłość, zarówno mężczyznę, jak i kobietę, miłość powróci w ciągu trzech dni od modlitwy pisowni miłości.
    to działa dla mnie bez żadnych skutków ubocznych i dzisiaj jestem bardzo szczęśliwy, że mój kochany człowiek wrócił do domu, a nasz syn Felix jest bardzo szczęśliwy, że dorastał ze swoim ojcem. dzielę się tymi informacjami tutaj, ponieważ wiem, że z pewnością pomoże to komuś, kto przechodzi przez łamanie serca w związku. jest to łatwe i najprostsze rozwiązanie, aby przywrócić byłego partnera po rozwodzie lub separacji.
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nádherné levanduľové srdiečka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie dostać taka słodką niespodziankę tak fajnie zapakowaną. Jest doskonała alternatywa
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń
  14. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. a366d1a2f006294abce6598f95ff7f0b
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for your explanation, very good content. af46d55e82c6698f1c94d303af4c556d
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your article. 3bafe9b1ea0cd6d562facd72811e10e2
    evde iş imkanı

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że nie ma zdjęć z etapu powstawania tego działa, aczkolwiek wyszło fantastycznie :)
    Dużo radości z robótek ręcznych :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...