WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

czwartek, 3 marca 2011

Tłusty Czwartek

Dziś jedyny dzień w roku, kiedy bez opamiętania można się objadać pączkami.Cukiernie pękają od różnych rodzajów pączków, faworków czy róż, ale wszyscy wiemy, że najlepsze są te przygotowane w domu.
Zapraszam więc na pyszne pączki z nadzieniem różanym i kawę


Ta oliwkowa serweta pod pączkami jest zrobiona z elementów, ma kształt trójkąta,

Dziś jeszcze pokażę szaliczek w moim ulubionym lilowym kolorze, bardzo prosty wzór, ale efekt końcowy fajny( choć nie lubię używać tego słowa).
Myślę, że każdy ma sentyment do swoje pierwszej wydłubanej robótki, taki jest właśnie mój szalik, ma już wiele lat, ale ciągle go używam i zrobiłam kilka innych tym samym wzorkiem dla przyjaciółek. Jestem rozdawalska.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...