WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 9 marca 2011

A ja czytam i czytam wciąż!

Uwielbiam czytać. Chyba zawsze czytałam, pamiętam jak mama gasiła światło, a ja pod kołdrą z latarką koniecznie chciałam się jeszcze dowiedzieć, co dalej?!
Teraz też zarywam noce, bo przecież czasu mało. Często wracam do swojej ulubionej Agaty Christie, a tak co mi wpadnie w ręce. Niestety, ale mój mąż i syn też są czytający, dlaczego niestety?
Bo wciąż nam przybywało książek, teraz nieco opanowałam to towarzystwo, bo od czego miejska biblioteka?!
Raz na jakiś czas robię przegląd książek i te, które nie będą już czytane lądują albo w bibliotece, albo u innych czytających.
Czytam teraz wszystko co mi wpadnie w ręce pani Nory Roberts.Takie tam romansidła, ale czasem potrzebujemy czegoś innego.Obecnie "pochłaniam" "Spełnione marzenia"

Jest to kontynuacja sagi marzeń, inne to "Śmiałe marzenia" i "Odnalezione marzenia".
Na okładce jest napisane
'' W ŻYCIU TRUDNO O SPEŁNIONE MARZENIA, LECZ NORA ROBERTS DOSKONALE WIE JAK JE URZECZYWISTNIAĆ''

4 komentarze:

  1. Ooo ja też kocham czytać:)) Jestem w trakcie czytania "Przeżyć z wilkami" Mishy Defonescy. Wspaniała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj wśród blogowiczek.
    Ładne ozdóbki zrobiłaś.
    Podoba mi się haft matematyczny, powiedz, czy łatwo się go robi i od czego zacząć.
    Zapraszam do siebie: http://babusiowerobtki.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za odwiedziny i miłe słowa.:)
    Twoje prace są śliczne.
    pozdrawiam i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy masz czas na czytanie?Robisz takie fajne rzeczy i bardzo pracochlonne,chyba zarywasz kilka godzin wiecej niz ma doba?:)Ja od kilku lat przy szydełkowaniu slucham ksiażek na mp3-polecam,fajnie sie slucha a rece i oczy wolne:).Pasjami też gadam z zakreconymi blogowiczkami na skypie.Pozdrawiam i dziekuje za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...