WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 2 marca 2011

Mała zmiana

Moja ciocia bardzo lubi chusteczki obrabiane szydełkiem, ma ich całą masę, ale zawsze kiedy ją odwiedzam najmilszym upominkiem jest kolejna taka chusteczka obrobioną cieniutką nitką i pięknie wykrochmalona. A że w najbliższym czasie wybieram się do niej , cóż wzięłam się do pracy. Jest to mozolna praca, tym bardziej, ze nici cieniutkie, a ja uwielbiam dłubać nocą, kiedy cisza i noc ogarnia wszystko dookoła. Powstała taka jedna mała skromna





3 komentarze:

  1. W szufladach po naszej babuni też chusteczek tak cudnie obrobionych całe mnustwo, zawsze podziwiamy kunszt szydełkowyania tak cieniutką nitką
    zapraszam w swoje skromne szydełkowe progi
    www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl
    Pozdrawiam TUE_

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko takich chusteczek nie da się zgubić. Pozdrawiam i zapraszam na mój blog: Koronki Iwonki

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...