WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

piątek, 4 maja 2012

Moja majówka

Kilka dni spędziliśmy w Kotlinie Kłodzkiej...było pięknie, spokojnie i uroczo....choć od nas to 5 godzin spędzonych w samochodzie!!!!


WAMBIERZYCE

GÓRY STOŁOWE/BŁĘDNE SKAŁY


DUSZNIKI ZDRÓJ

KŁODZKO



A takie obrusy spotkaliśmy w karczmie pod twierdzą kłodzką....
========================================================================
Następnym razem relacja z wypadu do pięknej Pragi

20 komentarzy:

  1. Piękna majówka, raz w życiu tam byłam ponad 30 lat temu, ale wspominam to do dzisiaj, tylko nie wiem czy zmieściłabym się teraz między skałami, to by było ryzykowne. Pozdrawiam serdecznie Jolu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wyprawa.Przy tak wspaniałej pogodzie tylko wojażować:))))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wypad, piękne zdjęcia i te 5 godzin w samochodzie... myślę że warto było:)
    Pozdrawiam słonecznie Bea

    OdpowiedzUsuń
  4. W Tym roku zapuszczam się głębiej na południe Kotliny Kłodzkiej, w okolicy Stronia śląskiego. Tereny przez Ciebie odwiedzone są mi doskonale znane. Ode mnie to 2,5-3godziny jazdy. Powracam z chęcią w te strony. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniała wyprawa! Byłam tam chyba raz i to dawno temu...jak byłam piękna i młoda:) Obrus fajny, pewnie podglądałaś jak robiony...Pozdrowienia ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że podglądałam, dlatego zdjecie, bo wydaje się łatwy!

      Usuń
  6. Wspaniała wycieczka aż zazdroszczę, moje ulubione miejsca a zwłaszcza Szczeliniec i te schody...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nam się nie chciało czekać aby wejść na Szczeliniec....choć później żałowaliśmy

      Usuń
  7. Śliczne widoki a Pragi juz jestem ciekawa ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne widoki :)) Kłodzko uwielbiam to miasto :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. I nie wiadomo co podziawiać bardziej - plenery, zabytki, czy ten piękny obrus... :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsca , byłam tam wielokrotnie. Najgorsza ta droga, też mam 5godz. jazdy!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...