WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 13 maja 2012

AKURAT NA DZIŚ!!!

Skończona niedawno, ale dopiero dziś była sprzyjająca pogoda, aby ją założyć i zrobić parę zdjęć.
Wzór chodził za mną od dawna, robiłam i odkładałam na bok, ale w końcu udało się
Wyszły niecałe 3 motki peonii, podoba mi się i już lubię w niej chodzić, bo ja kocham golfy, a ona mi świetnie pasuje




 Wykończona pikotkami, choć zupełnie nie lubię ich robić!
A żółte mlecze już przekwitły...za to dmuchawce super, pamiętam jak byłam mała latałam w wianku i kolczykach z mniszka!!!To były czasy!!!
===================================================================
I dołączam dwie kolejne książki przeczytane w ramach akcji Z półki.


Czy u Was też takie zimno? Nie chce się głowy wychylać z domu?!
Ale wiecie co?! Po tych Waszych komentarzach pod ostatnim postem len powoli się u mnie nudzi....

36 komentarzy:

  1. interesujący wzór, a kolor uniwersalny
    prezentuje się znakomicie
    co do pogody to , cóż zimni ogrodnicy przyszli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niby nie powinnam być zdziwoina tą pogodą, ale jednak wolę, kiedy jest cieplej

      Usuń
  2. Bardzo twarzowe wdzianko. Świetnie pasuje:)
    Oj zimno, bardzo zimno!

    OdpowiedzUsuń
  3. HIHIHI, ja tez taka golfowa raczej jestem, dzisiaj właśnie się z jednym przeprosiłam, ach to zimno... wdzianko wyszło swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wzór, fason bardzo Ci pasuje. Podsumowując - jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wdzianko kapitalne.Również uwielbiam golfy:))I właśnie "leje jak z cebra":))))))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny ciuszek :) A zimno jest chyba wszędzie, u mnie to prawie mróz :((( Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne wdzianko, idealne dla Ciebie:)
    ohoho! to nas golfowych jest o jedną więcej:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzeczka i dmuchawce sa naprawde fajne:)A zimno u nas tez tak samo,trzeba sobie napalic w piecu zeby sie troszke rozgrzac:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fikuśna jest ta bluzeczka bardzo mi się podoba :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest zimno jak nie wiem co:))) Piękna tuniczka, pozdrawiam:) słońca życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna tuniczka !!! Na dzisiejsza pogodę akuracik, brrrr
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna! Do golfu idealna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wdzianko jest cuuudne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałą, miałam podobną fioletową, już z niej wyrosłam ale ciężko się rozstać

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna! Też kiedyś zachorowalam na ten wzór i zrobiłam czrną z bawełny. Noszę pod nią top, ale na golf też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten Twój leń nie taki straszny skoro pozwolił wydziergać takie super wdzianko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna tunika, wzór i kolor super! Uroczo w niej wyglądasz:) Tez lubię golfy:) zimno to chyba w całej Polsce! Życzę Ci miłego i ciepłego tygodnia, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. urodziwie wyglądasz na tle białej Tawuły !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tawuła co roku kwitnie pięknie, trochę tak po wariacku, bo jest nie przycinana

      Usuń
  20. Świetna tunika!!!I bardzo dobrze się w niej prezentujesz :)
    A dmuchawce masowo zrywa moja Córcia.Raz nawet przyniosła mi niezdmuchnięty bukiet do domu.Oj...nie wzbudził on mojego zachwytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super sie prezentujesz! fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bluzeczka :) Tych jeszcze książek nie czytałam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ja czytam wszystkie kryminały Marininy, które wpadną mi w rece:)

      Usuń
  23. Śliczna bluzeczka, a Ty w niej również. Cieszę się, że pokazałaś się w całej okazałości, to miło zobaczyć aktualny wygląd koleżanki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zupełnie nie lubię siebie na zdjęciach...

      Usuń
  24. Bardzo ladna tunika - braz to moj ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna tuniczka!
    Do twarzy Ci w niej;)

    Też latałam w wiaknach z mlecza - na nich się uczyłam pleść wianki i od plecenia wianków z mlecza zaczęła się przyjaźń, która trwa już kilkanaście lat;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...