WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 15 maja 2012

WYNIKI CANDY

Tym razem losowanie odbyło się za pomocą generatora liczb, przy okazji przypomniałam sobie jak robi sie zrzut ekranu?!
Komentarzy było 89, cieszę się , że szal przypadł Wam do gustu.
Osobą, którą generator liczbowy wybrał jest...
ktoś kto się kryje pod numerem 36, czyli....



przepiekna delikatna zielen
stane i ja w kolejeczce a moze wlasnie mnie wylosujesz ;)
pozdrawiam
Ula:)

http://halula.blogspot.com/
Czekam na adres do wysłania, pozdrawiam i dziękuję za zabawę.
Fajnie się robi na sercu, kiedy to co robimy sie komuś podoba!!!!

25 komentarzy:

  1. No trudno...nie ja ... ale gdy pomyślałam,że ja kilka szali i chust mam... serdecznie gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Uli wygranej! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Uli :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwycięzczyni :))
    A Tobie dziekuję za miłą zabawę :))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Uli:) szczęściara:) Dzięki za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! I również dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że to nie ja:)
    Gratuluję Uli i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zazdroszczę :) Buziaki M.

    OdpowiedzUsuń
  9. ach..
    ale bardzo dziękuję za zabawę, gratuluję Zwyciężczyni ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. cisze sie bardzo bardzo i dziekuje z calego serca
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Uli:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje wylosowanej i... i trochę zazdroszczę tego cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygrania cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla wygranej:) Dziękuję za zorganizowanie Candy:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłe słowa na blogu, piękne prace tworzysz, szczególnie podobają mi się zazdrostki, świetny kolor i wzór! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyni
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Uli i zazdroszczę, że miała tyle szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwyciężczyni, bo szal jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla szczęściary!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Uli i dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...