WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

piątek, 18 maja 2012

Czytanie jest fajne!

Guga zaprosiła mnie do zabawy o czytaniu.
Z wielka przyjemnością opowiem coś o tym moim drugim, a nawet mogę śmiało powiedzieć, że pierwszym koniku...
O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?


W każdej wolnej chwili, chociaż najwięcej to nocami, potrafię siedzieć nad książką do 3 w nocy, a potem wstaję o 6 do pracy...

Gdzie czytasz?
Wszędzie, gdzie się da, najchętniej w ulubionym fotelu

W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Siedząc z podkulonymi nogami

Jaki rodzaj książek najchętniej czytasz?
Właściwie wszystko oprócz fantastyki, ta zupełnie mnie interesuje

Jaką książkę ostatnio kupiłeś/dostałeś?
To są "Trzej muszkieterowie'" Dumasa na specjalne życzenie mojego syna, a ja oczywiście pochłonęłam ją znowu w dwie noce

Co czytałaś ostatnio?
"Psy z Rygi" Mankella, czytam wszystkie jego książki, które mi wpadają w ręce...lubię komisarza Wallandera

Co czytasz obecnie?
"Polowanie na Perpetuę" E. Stec

Używasz zakładek czy zaginasz rogi?
Za zakładki służą mi paragony, widokówki, a nawet bilety, nigdy nie zaginam rogów

E-book czy audiobook?
Nic z tego, tylko to co napisane na papierze, przy e-booku szkoda oczu, a przy tym drugim nie umiem się skupić, a szkoda, bo to fajny wynalazek dla dziergaczek!


Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Jest ich wiele, ale od razu na myśl przychodzi mi"Dzieci z Bulerbyn" A. Lindgren
Czytałam ją wiele razy

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Jest ich wiele, Ania z Zielonego Wzgórza chyba?!

 Każdy kto chce niech się czuje zaproszony do zabawy...
========================================================================
Dostałam też wyróżnienie od  MONIMARCE

Dziękuję bardzo, jest to zawsze miła chwila, kiedy ktoś zauważa to co robimy.
Już chyba tradycyjnie nie podaję dalej, wyróżniam wszystkie Was moje drogie za to że do mnie zaglądacie, zostawiacie ślad w postaci komentarza .
Pozdrawiam Was słonecznie i miłego wypoczynku, Mam nadzieję, że prognozy się spełnią i będzie ciepło.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia ;) pozdrawiam Viola
    ps. jak tam biała sukienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rośnie, ale to taki brdziel loor kawy z mlekiem

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że wzięłaś udział w zabawie i gratuluję wyróżnienia!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj fajne są książeczki i zawszę coś dla siebie można znaleźć , gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...