WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

czwartek, 17 maja 2012

W kolorze lata!

Powstała na "już", jeden motek tygryska ( pierwszy raz robiłam z tej włóczki), akryl,podobny do kocurka, fajnie się robiło, ale potraktowana żelazkiem zrobiła się trochę "szmatowata". Po raz kolejny sprawdza się przysłowie, "klient nasz pan"...
Wzór z jakiejś niemieckiej strony sądząc po napisach przy wzorze, ale wiecie, jak  to jest ...za nic teraz tam nie trafię

 Takie małe ananaski...fajnie wygląda ten wzór


 A to mam na "tapecie", na razie mam tyle, myślę między sukienką, tuniką a bluzką?!
Nie za bardzo wiem, po co mi sukienka, bo ja jestem spodniolubna , ale kto wie?! Jeśli starczy mi zapału to wydłubię sukienkę, chociażby po to, aby zobaczyć jak będę wyglądać.



No i jeszcze kolejny obrusik w granacie...

A w moich bzach siedzą sobie słowiki, może ich nie widać, ale za to wieczorami pięknie słychać, szkoda tylko, że jest tak zimno!!!!
Ja chcę ciepełka!!!!

26 komentarzy:

  1. Racja, małe ananaski fajnie wyglądają, kolorek też. Podobnie jak Ty chciałabym zrobić sobie sukienkę, ale nie wiem czy będę w niej chodziła, czy będę dobrze wyglądała, no ale Ty jesteś już krok do przodu - zaczęłaś ją robić - a ja ciągle się boję zacząć. Powodzenia, z niecierpliwością czekam na efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam ale nie znaczy to wcale, że skończę, na razie mam taki plan, mam nadzieję, ze wytrwam!

      Usuń
  2. Gdzieś wyczytałam, że tygrysek jest taki sam jak kocurek i można te dwie włóczki stosować wymiennie :)
    Śliczny kolor chusty - faktycznie letni - i wzór ananasa też mi się bardzo z latem kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta śliczna, obstaję przy tunice, takiej dłuższej do portków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy trelach słowików robota się pali w dłoniach. Śliczne robótki, kolorki takie letnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. te małe ananaski wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u Ciebie dzieje się robótkowo!Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj zimno,w sam raz na szale

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta piękna, czekam na tunikę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudności się dzieją, chusta śliczna, wzór interesujący.
    Serweta i tuniczka też zapowiadają się super.
    Ciepełka życzę,

    OdpowiedzUsuń
  11. oj dzieje się ,dzieje.
    pięknie się dzieje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna chusta i ma taki słoneczny kolorek:) czekam na sukienkę bo mi się już podoba :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna chusta! Ciekawa jestem jak Ci wyjdzie ta tuniko-sukienka...zapewne pięknie!!! Zazdroszczę Ci słowiczych koncertów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chcę ciepełka:)))Słucham tych niesamowitych ptasich treli. Chyba za to najbardziej uwielbiam maj:)))
    Chusta i pozostałe prace piękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu Twoje prace jak zwykle piękne, a wzór ananasa uwielbiam. Ja bym wybrała tunikę, bo również chodzę tylko w spodniach, dobrze,że w naszych czasach kobieta może nosić spodnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko prześliczne :) Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. chusta bardzo słoneczna
    rób sukienkę, jak się nie sprawdzi w noszeniu to trochę sprujesz i będzie tunika

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ananasowa chusta , miły widoczek na krzaczek bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj! Piękna chusta! Podeślij mi proszę wzorek :) A super bedzie jak mi jeszcze doradzisz czego najlepiej użyć przy jej produkcji :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękna , od jakiegoś czasu marzy mi się chusta na zimowe wieczory , ale nie mam pojecia jak się za nia zabrać bo nie potrafie robic ze schematów , a ażurki tak piękne zwyczajnie mnie przerażją , wczoraj szukałam nawet na targu , ale chyba cos przeoczyłam bo takich cudów tam nie maja ha ha.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...