WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 24 kwietnia 2012

kryminalna majówka

Wczoraj dostałam paczkę w ramach wymianki ksiażkowej na blogu http://kryminalnamajowka.blogspot.com/
Mnie wylosowała Bożena z bloga http://osobiebb.blogspot.com/ .



 Najważniejsze książki, żadnej nie czytałam, ale zestaw mulin też mi sie podoba, na pewno się przydadzą
Ja wysyłałam swoją paczkę do  Ewy z bloga http://zaciszeewci.blogspot.com/
Niestety nie zrobiłam żadnych zdjęć, więc pozwoliłam sobie ściągnąć je od Ewy....






Już wiem, ze będzie następna wymianka i na pewno wezmę w niej udział.






Pozdrawiam wszystkie moje "podglądaczki" , dziękuję za komentarze i zmykam do pracy, powodzenia!!!!!

12 komentarzy:

  1. extra wymianka, czytanie na cały weekend majowy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z takimi wymiankami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytania, masz mnóstwo. Ciesz się tymi chwilami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to masz zajęte wieczorki...Jeśli nie czytanie to z całą pewnością wyszywanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka:)) Cudne prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra wymianka, coś dla duszy, coś dla rączek, a nawet coś dla smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka, gratuluję prezentów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna wymianka!
    Piękne prace masz na swoim koncie!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka fajna wymianka i jak fajnie się nazywa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...