WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Wiosna na całego!



Bardzo intensywnie minął weekend, sobota, wiadomo, samochody, a niedziela, bardziej na szukaniu wiosny.
Chociaż też na dawno zapowiedzianych odwiedzinach, z których przywiozłam śliczne zdjęcia zrobionych kiedyś szydełkowych kwiatów od mojej cioci. Ja raczej nie gustuję w takich ozdobach, ale bardzo lubię je oglądać i szydełkować. Zawsze cieszę się, jeśli komuś się podoba i ich używa.





Zapisałam się na pierwsze w moim blogowaniu candy na blogu Magdy

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna metoda tworzenia kwiatka!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOOO jakie piękne te kwiatki szydełkowe super.A i wiosnę u Ciebie widać.U mnie dziś leje deszcz jak nie wiem co.Ale deszcz tez jest potrzebny:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Jolajka dzeki za komentarzyki w końcu jakoś wyszedł mi ten ogon kuraka ale sie nadłubałam jak nigdy.:))))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolajka zapomniałam Ci odpisać na Twoje pytanie o moim psie,jak ma na imię,otóż nazywa się Nero i mam go juz 7 lat:)Jest szalony i zwariowany a kotek ma na imie Czacza i jest taki leniwy że całe dnie prześpi:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna wiosna tzn motyl.Kwiaty robione bardzo orginalne.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Patent na kwiatki super. Pierwszy raz widzę takie cuś :) Super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa!!
    Pooglądałam sobie u Ciebie i jestem zachwycona Twoimi pomysłami,nowymi zainteresowaniami,chęcią uczenia się,super!!!!
    Będę do Ciebie zaglądała.
    Pozdrawiam serdecznie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny:) Bo dzięki temu trafiłam do Ciebie, a jest tu bardzo pomysłowo:)
    A kwiaty po prostu cudowne!!! Myślę, że fanie by wyglądały w wersji mini w naszyjniku;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...