WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

piątek, 15 kwietnia 2011

Od książki do książki

To już był ostatni moment na zrobienie serwetki do koszyczka, zeszło mi nieco, ale czasem jest tak, że nie wiadomo czego wymaga się od nas , najpierw była ta wzór tutaj

Niestety okazała się za mała , potem była taka bardzo prosta, która zostanie u mnie wzór tutaj

Aż w końcu po raz kolejny została zrobiona ta, ma fajną falbankę

Tak to jest kiedy nie wiadomo co się chce. 
Aby odreagować rozmowy z niezbyt zdecydowaną "osóbką" przeczytałam dwie rewelacyjne książki Cody McFadyen.

To są książki, które raczej nie nadają się na nocne czytanie. Bohaterką jest agentka FBI, Smoky Barett, kobieta po straszliwych przeżyciach, przeszła przez piekło, ale ciągle walczy z brutalnymi mordercami. Najbardziej brutalne książki, jakie do tej pory miałam okazję czytać. Chociaż może "milczenie owiec " było na podobnym poziomie. 
Na okładce jest napisane" realistyczna, przejmująca do głębi, zapadająca na długo w pamieć" Zgadzam się z tym w pełni. 
Ale jest takie zdanie w "Cieniu": "Życie nie kończy się dzisiaj, jutro mimo wszystko będzie następny dzień"Czytając takie książki, czasem zastanawiam się jak można normalnie żyć po takiej tragedii, czy można kochać , szanować siebie i innych, po prostu się uśmiechać?!
Zapisałam się na Candy U MICHALINY, takie wspaniałe gazetki, czemu nie spróbować? A może się uda? ciągle mam zamiar wreszcie wrócić do haftowania, to byłby dobry kop, aby to zrealizować.

9 komentarzy:

  1. Serwetki wszystkie super!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że to nie ja mam decydować którą z serwetek należy wybrać do koszyczka.Wszystkie mi się podobają i byłby to dla mnie nie lada problem.Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są te twoje dłubaninki, myślę,że będę stałym gościem u ciebie
    dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze
    http://robotkowykacikkasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki są piękne,ale że masz jeszcze czas czytać?Ja to noie mogę sie wyrobić z niczym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Visana, w ogóle nie mam czasu, na czytanie zarywam noce, jak na większość prac robótkowych
    dziękuję za komenarze

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny u mnie i ja rozgoszczę się u Ciebi jeśli pozwolisz. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...