WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 28 stycznia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie

Kolejna środa z robótką i książką.
Tym razem "Autobiografia" Agathy Christie.
Czytałam wszystkie jej książki dostępne  w Polsce, obejrzałam wiele filmów i seriali na ich podstawie, wreszcie mam sposobność przeczytać o jej życiu
"Powinnam pracować nad powieścią kryminalną, ale w zgodzie  z naturalnym u pisarza pragnieniem pisania zachciało mi się zupełnie nieoczekiwanie napisać autobiografię.(....) A zatem zamierzam delektować się wspomnieniami"
 Robótkowko powstaje mała chusta szydełkowa dla małej dziewczynki, prawie już gotowa, obrobić dookoła i wyprasować, bo to akryl
Już kiedyś taka była http://mojedubaninki.blogspot.com/2012/05/w-kolorze-lata.html
 i pierwsza w tym roku "serwetka koszyczkowa"
I na koniec polecam przepyszną zapiekankę gyros , podejrzałam ją na blogu Kasi
A to moja wersja

37 komentarzy:

  1. Śliczności szydełkujesz. Doskonała zapowiedź chusty jak i serwety. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serwetka jakaś taka mała wychodzi, ale podoba mi sie ten wzór, zoabczymy po skończeniu i zblokowaniu

      Usuń
  2. Uwielbiam Agatkę:) Tez (chyba) przeczytałam i obejrzałam (chyba) wszystko:)
    Zapiekanka wygląda smakowicie...może się na nią skuszę.
    Pozdrawiam i miłego wieczoru Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się koniecznie, jest pyszna, chcoiaż mo syn stwierdził, że "smakuje jak sałatka gyros na ciepło"

      Usuń
  3. Właśnie w minionym tygodniu robiłyśmy z mamą (Marią) tę samą zapiekankę, bo sama już ją wcześniej wypróbowałam. Była pyszna i bardzo prosta! Piękny kolor tej chusty :) A do tego wszystkiego nie wiedziałam, że Agata Christie napisała autobiografię. Aż musiałam jeszcze raz przewinąć posta do góry, żeby sprawdzić, czy dobrze przeczytałam :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusteczka wygląda bardzo ładnie a zapiekanka apetycznie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie małe chusty robi się szybko i przyjemnie :)

      Usuń
  5. zapiekanka wyglada na pyszną. Chusta śliczna . Za Agatą Christie nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam , ciągle wracam do jej powieści

      Usuń
  6. Zapiekanka wygląda wspaniale a książki to moje ulubione, mam prawie całą jej kolekcję, właśnie z tego wydawnictwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego mam tylko autobiografie i "Morderstwo w orient expresie"

      Usuń
  7. O coś dla mnie, gdy byłam nastolatką to uwielbiałam jej twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wzorek tej chusty!
    Strasznie lubię takie ciężkie żarcie, choć zawsze potem żałuję! Ale przepis wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już nie czytałam żadnej autobiografii.
    Chusta śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta - cudny wzór i rewelacyjny kolor :-)
    Zapiekanką to mnie skusiłaś... koniecznie muszę spróbować :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chustę już taką kiedyś robiąłm, nawet taki sam kolor, fajnie sie robi :)

      Usuń
  11. Fajny wzorek chusty :)
    A. Christie przeczytałam kilka tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Parę lat temu zaczytywałam się w Agacie, zachwycałam jej stylem. Potem mi trochę przeszło, pewnie tak zawsze jest, jak czegoś jest za dużo. Autobiografia jest super, przeczytałam parę razy.
    Fajny wzorek chusty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytalam Autobiografie Agaty Christie i bardzo mi sie podobala. CHusta przecudowna. Skad wzielas wzor, masz jakies namiary? Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzór mam z jakiejś neimieckiej strony, nie mam pojecia z jakiej, ale jesli chcesz zeskanuję

      Usuń
  14. Cudna chusta i serwetka, a książek nie czytałam, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba już wszystkie, lubię do nich wracać, chociaż pamietam kto jest mordercą :)

      Usuń
  15. Swego czasu czytałam Agatę, połykałam książka po książce, az w bibliotece wszystkie się skończyły i przyszedł czas na innych autorów.
    Bardzo ładny wzór chusty

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem co A. Christi sama o sobie pisze?

    OdpowiedzUsuń
  17. Agata ciekawie pisała, choć nie wszystko co jej czytałam podobało mi się jednakowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak, mnie najbardziej podoba nieodmiennie "Dziesieciu murzynków "

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba chusta,i wzór i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  19. chusta przepiękna. do Chrisiti jakoś nie mogę się przekonać - nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. O, chusta dla dziewczynki i nie różowa?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...