WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 7 stycznia 2015

Wędrująca książka

Za nim doszło do tego, że chcę Wam to zaproponować  przeczytałam pierwszą część w ramach Wędrującej książki Sklep na Blosom Street" , można cały czas zapisać się  na tę pierwszą cześć
Tak mi się spodobała, że zamówiłam od razu drugą część.
Dziś środa, a więc wspólne dzierganie i czytanie, dziergam ciagle to amo co w ubiegłym tygodniu, ale zaproponuję Wam dziś zabawę "WĘDRUJĄCA KSIĄŻKA"

Przeczytałam jednym tchem, dobrze, ze trafiło na Święta...

Podobnie jak w pierwszej części też są trzy nowe bohaterki , tym razem uczą się dziergać skarpety

" Uwielbiam patrzeć jak wspólne dzierganie zbliża ludzi.Odczuwam wielką satysfakcję, że osoby o tak różnych osobowościach, pochodzeniu i wieku nawiązały dzięki nowemu hobby nić porozumienia, co z początku wydawało się niemożliwe "


Zasady zabawy podobne jak u Maknety 


1. Chęć wzięcia udziału w zabawie zgłaszamy w komentarzu w tym poście. . Należy podać swój adres e-mail, przez który będziemy się kontaktować w sprawie przesyłki książki
2. Osoba, która otrzyma przesyłkę z książką ma 3 tygodnie na jej przeczytanie. Bardzo proszę  o delikatne obchodzenie się z książką, tak aby jak najwięcej osób z niej mogło skorzystać.
3. Osoba, która otrzymała książkę, przesyła ją dalej na swój koszt listem poleconym (konieczne jest potwierdzenie nadania). Proszona jest również o poinformowanie o tym fakcie organizatora czyli mnie
4. Przy ustalaniu trasy brana jest kolejność zgłoszeń oraz miejsce zamieszkania (tak aby uniknąć zbędnych kosztów przesyłki).
5. W ciągu jednej “trasy” książka trafia do 5 osób. Na książkę, która jest u 4-5 osoby z listy, uruchamiane są ponowne zapisy.
6. Zabawa przeznaczona jest dla osób posiadających bloga min. 1 miesiąc.

W sumie to małym nakładem można przeczytać fajną książkę. Serdecznie zapraszam 


Nie ma za dużo chętnych, ale to nic, może jeszcze ktoś dołączy
1. janielka
2.barbaratoja 
3.edi.es 
4.dorka-62
5.Makneta  
6.Nitki A Nitki 
7.violaslomka
8.Arla Hobby  
9.annamaria magda
10.Alicja Olszewska   
11.Kasia S.
12.Iwona  
13.Lucyna

23 komentarze:

  1. U mnie Sklep czeka na przeczytanie...moze wkrotce do niej dotre:))) Fajna zabawa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się piszę. Pierwsza część mi sie podobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ups, bałam się,że tu już jest niebotycznie długa kolejka
    Wiesz już ,ze chcę przeczytać ;-)
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też. Ja też. Chciałabym przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śpiesz się powoli i najpierw dodaj adres, a potem wyslij komentarz.
    dziana.baba@ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i mam tę książkę, więc nie zapisze się, ale to bardzo fajna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  7. I zgłaszam się do tej zabawy
    Mój adres
    dorota_jarm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. O to ja też się piszę ;-)
    makneta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "Sklep na Blossom Street" bardzo fajny, "Skrawki życia" też super.
    Obie książki są na jedno posiedzenie - mnie tak wciągnęły, że właściwie obie prawie w całości przeczytałam na raz, kończąc lekturę o czwartej nad ranem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chce,ja chce:)mam pierwszą część, !!!!!!!
    anita25@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chetnie, tylko ze nie mieszakam w POlsce. EllaZajac@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczęłam czytać pierwszą część i chętnie zapiszę się na drugą .Pozdrawiam violaslomka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie, chętnie się zapiszę. Mój adres arla1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam książkę , poproszę o adres, do kogo mam wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja sie zapisze, moj mail to anna.staszalek@wp.pl, chcialabym ja przeczytac,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj listonosz przyniósł mi książkę (i bardzo miłe dodatki do niej). Dziękuję :)
    Proszę o kontakt kto jest następny w kolejce?
    mój adres mailowy dorota_jarm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Co prawda nie czytałam pierwszej części, ale co mi tam - zapisuje się :)
    Mój mail to arbor.vitate@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również nie czytałam poprzedniej części, ale i tak ustawię się w kolejce, a tamtej poszukam w bibliotece. Mój mail: Lucyna1826@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. A czy ja też mogę?? catrinka85@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Jolu ,parę dni temu dostałam ksiązkę :) jak skończę czytać to komu i gdzie mam wysłać?
    Serdecznie pozdrawiam
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  21. Chetnie jeszcze sie dopisze, tylko nie mieszkam w Polsce, ewentualnie mozna zaplanowac wysylke na wakcje to wtedy odbiore od rodzicow. Moge poczekac. EllaZajac@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli można to chętnie dopiszę się do zabawy :)
    pomieszane-poplatane@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...