WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

piątek, 16 stycznia 2015

Słońce w styczniu :)

 Wreszcie udało mi się zebrać i zblokować serwetę, która jest dodatkiem do małych podkładek
 Wykonana z kordonka nowosolskiego szydełko 1,5 tulip


Proszę wzór, gdyby ktoś chciał skorzystać


A od kilku tygodni w tzw. międzyczasie powstaja skarpety, nie ma co się nimi chwalić, bo wzór prosty, na pięciu drutach...i tak powstaje para za parą....


26 komentarzy:

  1. urocze prace... a wiesz co bym na dzień dzisiejszy wybrała...
    zdecydowanie skarpeciochy ! hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne serwetki, i kolorek cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne słoneczko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne słoneczne podobają mi się bardzo ,a skarpety superowskie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo jaki super komplet wyszedł,exstra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarpety to bardzo dobra rzecz a serwety są piękne wszystkie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful doily, very nice socks!!
    Happy weekend.:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna serweta! Komplet z podkładkami naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, naprawdę słoneczny, radujący oczy komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne ciepłe kolory, zapachniało latem i gorącym powietrzem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo energetyczny komplecik. Jak to nie ma czym się chwalić? Fajne skarpety nie są złe, tym bardziej że nie wszyscy potrafią je robić ;)
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny komplecik!!! Bardzo ładny kolorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna serweta :-) Przepiękny wzór i doskonały kolor. Bardzo mi się podoba cały komplet :-)
    Wełnianych skarpetek nigdy nie jest za mało... a Twoje są wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale u Ciebie cieplutko na blogu. Słoneczne kolory i cieplutkie skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej na blogu mam słonecznie, bo na dworze to już przesada z tą szarzyzną :P

      Usuń
  15. Słonecznie u Ciebie. I jak ciepło - skarpetkowo. Nabrałam ochoty na te serwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne skarpetki. Ja sobie robię takie troszku przykrótkie i w łydki mi zimno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne serwetki, kolor bardzo energetyczny, idealny na te szarugi. Skarpety też fajniutkie, mam zamiar nauczyć się robienia skarpet w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace takie energetyczne, ucieszyłam oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna :) i jaka radosna serweteczka

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...