WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

sobota, 1 marca 2014

Haruni

Długo nie mogłam się zdecydować, czy robic haruni nie jednokolorową :) Jakoś mi to nie pasowało, myślałam, że zginie wzór, nawet starałam się odwieźć od tego pomysłu pania dla której jest ta chusta.
Ale powiem szczerze sama jestem zaskoczona efektem :)
Wybrałyśmy taką trochę stonowaną włóczkę, jest to angora batic design
 Robiąc tę chustę znowu korzystałam z bloga http://ejsymont.blogspot.com/2013/07/chusta-haruni-kurs.html
http://maknetawzory.blogspot.com/2010/05/chusta-haruni.html




 Tutaj na tym zdjeciu najbardziej zbliżone kolory
 ...a za oknem taki mam widok na zamek :)


18 komentarzy:

  1. Tyle obaw, a taka apetyczna chusta Ci wyszła, bita śmietanka z czekoladą, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zawsze mi się wydawało, że zniknie wzór, a tu proszę, jak super jest widoczny, chociaż pewnie wszystko zależy od kolorów włóczki :)

      Usuń
  2. Piękny wzór i extra wykonanie , śliczna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta :) Te cieniowane kolorki delikatnie się przenikają, wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna chusta :-) Prześliczne kolory.
    Widoki za oknem wspaniałe....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chustka, wzór i kolor delikatny. podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze:)) Jaka cudowna. A te kolorki rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta. Kolorki doskonałe. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna chusta i te kolorki......coś pięknego!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Haruni to mój ulubiony wzór. Trochę tych chust popełniłam i też z włóczki cieniowanej. Efekt naprawdę fajny, bardzo ładne kolory, wzór nie ginie, a chusta nabiera dodatkowych walorów. Świetna. Nie wspomnę o zaokiennych widokach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jest moja druga, ale pewnie jeszcze powstanie :)

      Usuń
  10. Cudna chusta, pięknie rozłożony kolor i piękny wzór, świetna robota! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu ja wzór na ten wielkanocny koszyczek mocno modyfikowałam, bo też mi nic nie wychodziło... Chusta przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no włąsnie i dlatego cipełam go w kąt :)

      Usuń
  12. Piękna chusta!!!A widoku za oknem zazdroszczę!Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta - gratuluję!
    Najbardziej jednak podoba mi się,,zorza polarna'',ale....mam problem ze zrozumieniem schematu....może kiedyś....
    Twoje wszystkie chusty przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zorza to chyba najłatwiesza dla mnie, jesli mogę pomóc pytaj :) zrobiłam ich już kilka

      Usuń
  14. Jolu,dziękuję bardzo - odezwę się.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...