WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 3 marca 2013

Gdzie ta wiosna ?????!!!!!!

Miała być piękna niedziela?!
A tu śnieg pada, szaro, buro i ponuro...wirusy już powoli rozwalają się w moim domu...
Na poprawę nastroju powstała taka serwetka w kolorach wiosennej zieleni


 A to wzór, gdyby komuś się spodobała...pochodzi z "Sabrina robótki" numer 5/2007
 I jeszcze moje jajo już bez balona, po wielu bojach jednak cukier zwyciężył :)
                                        
                                            Miłej niedzieli, wspaniałego leniuchowania !!!!!

38 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszło wszystkich was podziwiam takie prace,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie już świątecznie. Śliczne serwetki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne jajo i śliczna wiosenna serwetka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też wiosny nie widać a miało być słoneczko:(((( Może Twoja serwetka ją skusi i przyjdzie:)Jajo super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta (jest duża i pracochłonna). Śliczne jajco, podziwiam, sama nie potrafię. Może akurat przywoła wiosnę...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosenne kolory u Ciebie :) serwetka piękna i jajko też robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad tym jajem, ale boję się tego usztywniania!!!!:(Serwetka iście wiosenna!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbowałam na łudze , nie dało rady, dodałam wikolu , też nie za bardzo, dopiero cukrowanie dało ten efekt , o który mi chodziło :) trochę długo trzeba czekać, ale cukrowanie ma to do siebie, ze prawie do ostatniej chwili można poprawiać kształt :)

      Usuń
  8. U mnie też popaduje śnieg! Fajnie wyszło to jajo, a serwetka taka wiosenna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U piękne słoneczko, okraszone brzydkim silnym i zimnym wiatrem. Wiosnę widać, w tych pięknych kolorowych pracach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No włąśnie, może jeszcze nie pora na nią, ale już tak bardzo wszyscy jej pragną :)

      Usuń
  10. Śliczna serwetka :-) A jajo cudowne :-)
    U mnie też w nocy znowu padał śnieg...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie pada co chwilę, co prawda od razu znika, ale jest zimno i ponuro, brrrrr :)

      Usuń
  11. U mnie piękne słońce:)))Serweteczka śliczna pachnie wiosną:))Pozdrawiam serdecznie:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serwetka i super blog
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serwetka - powiało wiosną :) A jajo bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, a jajo urocze, ja usztywniam ługą i wikolem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna serwetka .
    u mnie dzisiaj słonko świeciło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetka jest w pięknym kolorku,a jajo wyszło Ci super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna serwetka w sam raz na wiosnę pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ozdoby wielkanocne, a serwetka taka wiosenna, że wiosna powinna już przyjść. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś już prawie prawie, pięklnie świeci słońce :)

      Usuń
  19. Pogoda nie dopisała za to tu wiosennie;) Piękna serwetka!
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać już u Ciebie wiosnę, śliczne melanżowe zielenie. Bardzo ciekawy wzór tych serwetek, a jajo-gigant świetne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dziś też już za oknem robi się wiosennie :)

      Usuń
  22. Serwetka bardzo ładna, fajnie wygląda ten melanż. Jajo super...ja ostatnio chciałam usztywnić w cukrze koszyczek...masakra, wszystko mi się kleiło, ohydnie wyszło:(
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i na początku się klei, ale dla mnie to jak na razie najlepszy sposób :)

      Usuń
  23. U Ciebie wiosnę w odcieniach zieleni już widać :-)
    Pozdrawiam Dorota F.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wisna na Twojje serwetce :) Mma nadzieje, ze z pogoda juz dzis lepiej? :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczne jajo
    wiosna widzę u Ciebie już jest ,tylko patrzeć jak do mnie dotrze

    OdpowiedzUsuń
  26. a u mnie było pięknie tylko trochę wietrznie - fajna serwetka :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę żebyśmy świętowały dziś radośnie i spokojnie.
    Żeby dzisiaj było kolorowo
    i bezstresowo.Najwięcej mają witaminy
    nasze polskie dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo wiosennie i świątecznie u Ciebie..

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...