WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 24 marca 2013

Robi się...

To post zupełnie roboczy, bo ciągle coś się robi tylko jakoś nie mam czasu , aby doprowadzić to do końca.
Najpierw bluzka, której wzór przypadł mi do gustu  na sukienkę, to taka próba, myślę, że cienką nitką będzie ok.
Dochodzę do wniosku, że nie lubię sonaty, nie mogę dopasować rozmiaru !!!!! 
Wzór pochodzi z tej strony


A to już serwetka z melanżu niebieskości, ze stokrotki, wyszedł cały moteczek i ostatni rząd z następnego, jeszcze przed ukrochmaleniem.
Robię teraz taką białą, bo okazuję się , że kwadratowa świetnie pasuje do okrągłego koszyczka.
Poza tym biała jednak wygląda o niebo lepiej niż ta , jest trochę taka łaciata, ale jak mówi przysłowie " klient nasz pan" !!!!
A u mnie za oknem wciąż zima, jak tu się zabrać za mycie okien ?!
Nawet Felkowi się nie chce wyjść, a tęsknie patrzy na balkon !

26 komentarzy:

  1. bardzo ładne ciuszki zrobiłaś ...
    lubię kwadratowe serwety;
    Kicia też tęskni za ciepełkiem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ja też lubię, już mam na oku następną :)

      Usuń
  2. Ta bluzka świetnie się prezentuje.Ładny układ wzoru :)
    A serwetka to chyba taka jak u Elżbiety z "Szydełka i barwnej codzienności" ?Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, jednak jednokolorowa podoba mi się zdcydownaie bardziej :)

      Usuń
  3. Ta serwetka w melanżu jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam taką z cieniutkiej wełenki,ale chciałam bardziej dopasowaną, dlatego od samej góry zrobiłam mniej motywów, a potem w okolicach talii na bokach skracałam wzór,możesz też kombinować z grubością szydełka. Kilka razy podpruwałam i mierzyłam co chwila, ale wyszło tak jak chciałam. Jeżeli myślisz o sukience to ten wzór będzie rozszerzał się do klosza. Pozdrawiam hel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też myślałam, że będzie klosz, zastanawiam się tylko jakby pociągnąć same środkowe rzędy ...

      Usuń
  5. Całkiem Felka rozumie, mi też wiosny się chce.Sonata gruba, ale jak szybko się robi! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzorek serwetki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie przepadam za sonatą a mam jeszcze 40 dkg.koralowej myślę o spódniczce do bluzki. Wzorek serwetki śliczniutki a okna wczoraj przy -7 myłam tz.jedno duże balkonowe "małż" powiedział ze jestem porąbana:)) ale tak po cichutku to miał rację był moment co mi deczko zamarzało:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie ja aż taka desperatka nie jestem, najwyżej umyję po świętach :)

      Usuń
  8. Ciekawy wzór na bluzeczkę, a serwetka cudna :) Mycie okien odłożymy na po świętach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam mnie się podoba bluzka i serwetka również. Proszę mi powiedzieć czy wzór tej bluzki jest ogólnodostępny w sieci? Bo jeśli tak to z chęcią sama zrobiłabym sobie taką bluzkę. Pozdrawiam i zapraszam na mój blog
    http://stokrotka75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ogólnie dostępny , jak znajdę to podam link :)

      Usuń
    2. z góry pięknie dziękuję

      Usuń
  10. Przepiękna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór na bluzeczkę czy sukienkę jest bardzo fajny. Serwetka cieniowana urocza. A kotek to wygląda słoneczka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzeczka! Serwetka przepiękna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serwetka, bluzeczka również:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne kolory serwety ja też nie lubię sonaty tylko raz z niej robiłam i wystarczy pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się podoba ten niebieski melanż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzeczka , a serwetka boska i boski kolor..

    OdpowiedzUsuń
  17. Fikuśnie wygląda ta serwetka:) i fajna ta bluzeczka, ja osobiście bardzo lubię sonatę :) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jakże pięknie "się robi":)))Podoba mi się bardzo zarówno serweta jak i bluzeczka. Felusia rozumiem:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądają podziwiam pozdrawiam życząc miłego,spokojnego dnia.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...