WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 24 maja 2015

Rudzielec...

 Powstał jakiś czas temu, długo zastanawiałam się nad wersją ostateczną


Ale w końcu"polubiłam te "dziury" i zostawiłam tak jak jest. Przecież zawsze mogę to zmienić :)
Wydziergany z kordonka nowosolskiego kolor rudy, szydełko tulip 1,1


 A to jest wzór, według którego robiłam.



 A na deser zapraszam na ciasto z rabarbarem.
Mimo, że od wielu lat rośnie w ogrodzie zrobiłam je po raz pierwszy i.... jest pyszne !!!
dla chętnych podaję przepis
-1/2 szklanki stopionego masła(ja dałam margarynę)
-4 jaja
-2/3 szklanki mleka
-1,5 szklanki cukru
-2,5 szklanki mąki
-1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
      8 dośc dużych łodyg rabarbaru

Jaja ubijamy z cukrem, dodajemy masło i mleko, miksujemy i dajemy po trochu makę wymieszaną z proszkiem do pieczenia .
wylewamy ciasto do formy , a na wierzch dajemy pokrojony rabarbar.
Pieczemy w 180 około 35 minut.Posypujemy cukrem pudrem i zajadamy ze smakiem :)



17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się ten Twój rudzielec, a ciasto wygląda smakowicie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciasto zniknęło , za nim przyszła pora na popołudniową kawę :)

      Usuń
  2. Piękny obrus w ciekawym kolorze.
    Ciastem z rabarbarem chętnie się poczęstuje,wygląda bardzo apetycznie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rudzielec. Smakowicie wygląda ciasto, zapachniało och. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bieżnik. I nie rudy, tylko złoty.
    Ciasta z rabarbarem uwielbiam, zawsze robię w sezonie, a jutro będą drożdżówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rabarbarowiec robię zawsze w sezonie i znika od razu z blachy:) Bieżnik wygląda ciekawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweta bardzo ładna, wcale te "dziury" nie przeszkadzają. Ciasto apetyczne mniam, mniam...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bieżnik wspaniale się prezentuje,a ciasto wygląda smakowicie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się prezentuje ten bieżnik i ładnie pasuje na stół czy komodę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny obrus! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super obrusik a o cieście to nic nie wspomnę bo jestem na diecie . i chciałam się zapytać o ''Skrawki życia '' czy moja kolejka już przeszła , a może coś przegapiłam .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie traz jest twoja kolej i książka powinna dotrzeć do ciebie:)

      Usuń
    2. dziękuję już się nie mogę doczekać.

      Usuń
  11. Bieżnik bardzo ładny.Ciasto z rabarbarem to jeden ze smaków mojego dzieciństwa, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ten bieżnik wyszedł super ,a te "dziury " dodają mu tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...