WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 3 czerwca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie

Zapraszam na środowe spotkanie u Maknety .
Zapraszam chętnych do podzielenia się swoją pasją.
U mnie nic nowego nie powstało, ciągle powoli dłubie chustę, a dodatkowo powstają serwetki-podkładki pod talerzyki deserowe.

Ksiazka to "Tajemnicza kobieta" , typowe romansidło, ale  tej chwili nie mam ochoty na nic innego :)
 
 wzory były dwa...
 ostatecznie powstanie sześć takich,
 ta na razie leży, może też jej dorobię komplet :)
 Na facebooku z okazji dnia dziecka była akcja "Zmienię profilowe ma dzień dziecka"
tak wyglądałam 39 lat temu ?! Pamiętam,ze tańczyliśmy do piosenki "Zasiali górale"...


9 komentarzy:

  1. Świetne podkładeczki ,a kwiaty cudne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne te podkladki, fajna akcja na FB, milo popatrzec na zdjecia z przeszlosci:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez teraz nastawiona jestem na lekką lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serwetki. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne podkładeczki...
    ładna z Ciebie dziewuszka ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka urocza dziewczynka. Podkładki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przegapiłam akcje na Fb, ale nie mam czego żałować bo nie byłam taką cudną dziewczynką. Serwetki piękne i w cudnym kolorze, jak widziałaś to też zrobiłam i bardzo dziękuję Ci za wzór i instrukcję. Pozwoliłam sobie zamieścić zdjęcia i wzór na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potrafiłabym się zdecydować, który z wzorów serwetki ładniejszy do tego piękny kolor starego złota

    OdpowiedzUsuń
  9. :-) Fajna dziewczynka.
    Moje zdjęcia są gdzieś u rodziców - mam przynajmniej taką nadzieję.

    Oba wzory są ładne i chociaż osobiście lubię bardzo ananasy to rzeczywiście ten wzór, który wybrałaś bardziej pasuje na podkładki.
    Romansidło też czasami trzeba przeczytać, mi też często brakuje nastroju lub siły na poważniejsze lektury.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...