WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

czwartek, 14 maja 2015

Gdzie ta środa?

Zgubiłam w tym tygodniu jeden dzień, myślałam, że to dziś jest dopiero środa...
nic wczorajszy post jest dziś...zapraszam do MAKNETY na podzielenie się pasją czytelniczo- robótkową
U mnie sporo w punkcie czytelniczym, bo mam za sobą kilka nieprzespanych nocy...
 Same powieści kryminalne, czas sięgnąć po coś lżejszego :)

 Jeden kłębuszek zwinięty, szukam wzoru na chusty, z tej czerwonej, która na żywo ma kolor bardziej podobny do czerwonego wina, będzie http://www.ravelry.com/patterns/library/luna-moth-shawl .
 zestaw serwetek gotowy, odfrunął dalej , w następnym poście będzie więcej zdjęć
 Nie umiem siedzieć bezczynnie, miały być podkładki, ale trochę za duże...chyba będzie koszyczek???

17 komentarzy:

  1. Lubię taki kronikarski styl. Ilością książek jestem powalona. Gratuluję takiego zacięcia i zazdroszczę ilości czasu. U mnie albo robótki albo czytanie. Piękne kolory włóczek, widzę, że promocja Dropsa ciebie też skusiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ilość czasu,bo jego wciąż za malo , to niemożność spania w nocy... A obie włóczki są wygranymi w candy

      Usuń
  2. Dużo się u Ciebie dzieje. Mnie też środa uciekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas mam tę przypadłość że nie mogę spać i to chyba dlatego moje funkcjonowanie jest trochę ograniczone

      Usuń
  3. Serwetki podkładki super -gdzie można znaleźć wzór ? chętnie bym zrobiła (też na prezent :)).Też lubię czytać: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w następnym poście choć nie jestem pewna, ale chyba zamiescilam je przy czerwonych

      Usuń
  4. Wspaniałe prace :-) Cudne serwetki.
    A wszystko to dlatego, że ten czas za szybko nam ucieka....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mroczno-same kryminały...
    Pomysł na chustę-piękny.
    Białe serwetki-urocze, bardzo lubię te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się złożyło , mąż był w bibliotece , teraz przy islam sobie trochę lzejszej

      Usuń
  6. Też teraz czytam P.D. James :) czas był pracowity, a wszystko piękne. Pomysł na chustę super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną chustę masz w planach i w dodatku będzie w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. To zestawienie mrocznej literatury z niewinną bielą serwetek ;) zestawienie arcy kreatywne :) pozdrawiam zdolną pracowitą duszyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna włóczka :) chusta na pewno też będzie super! :) czekam na efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta będzie piękna w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba kazda z nas nie potrafii usiedziec bezczynnie ;) A za te krymilay to ja pdziwiam, to zdecydowanie nie dla mnie....

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw serwetek.Z włóczki napewno bedzie fajna chusta.:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...