WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

UFOK nad Ufokami :) :) :)

Pierwsze wzmianki o nim ukazały się na moim blogu w lutym w ubiegłym roku... http://mojedubaninki.blogspot.com/2013/02/trooche-sonca-mi-trzeba.html
Potem przeleżał w szafie aż do soboty....wreszcie zblokowany leży na nowym stole w nowym domu :)
Wydziergany  z cienkiego kordonka(1120 m na 90g) bawełnianego bravo40 ,






29 komentarzy:

  1. Cudo! Wspaniały obrus :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, godny zachwytu. Mistrzowskie wykonanie. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, trochę wiem ile pracy kosztuje taka misterna robota, podziwiam, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam !!! Pięknie się prezentuje!!! Śliczny obrus!!!
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ananaski, moje ulubione. Czasami trzeba się troszkę zmusić, by dokończyć rozpoczętą pracę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak :) Czasem same chęci nie wystarczą :)

      Usuń
  6. Cieniutki kordonek i duży obrus, to ogrom pracy, zwłaszcza że z elementów. Mogła Cię troszkę znudzić ta robota i musiałaś zrobić przerwę. Ważne że skończyłaś i efekt jest wspaniały, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, z kazdym elementem miałam coraz mniej chęci na jego skończenie :) Cieszę się, ze mi się udało :)

      Usuń
  7. Cudny. Jak ja chciałabym wydziergać kiedyś coś takiego. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego ;) ze dwa wiadra czasu, samozaparcia...i gotowe :)

      Usuń
  8. Podziwiałam go wczoraj na fb.
    Piękny misterny i mam nadzieję, że to dzieło na Twój stół:):):):)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na mój, jest to zaległy dodatek do ślubnej koperty dla chrześnicy :) Akurat udało mi się skończyć na pierwszą rocznicę ślubu :)

      Usuń
  9. Śliczny obrus.
    Rok czasu to jeszcze nie tak długo, ja mam obrus, tylko że druciany, który leży jeszcze nie skończony już od przeszło 3 lat i co jakiś czas obiecuje sobie, że będzie to następna robótka do skończenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druciany to już wyższa szkoła dla mnie :) Skoncz go i pokaż, bo na pewno będzie piękny :) wzory na obrusy druciane są śliczne :)

      Usuń
  10. Piękny obrus aż szkoda, że tyle w szafie leżał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że wreszcie się zmobilizowałam :D

      Usuń
  11. Ale cudo!!! Nie mogę oderwać oczu i już myślę, czy nie wydziergać podobnego. Ale kolejna zaczęta robota??????? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam mnóstwo pozaczynanych, najgorzejz chustami na drutach, bo potem nie mogę sobie przypomnieć w jakim mojescu skończyłam schemat :)

      Usuń
  12. cudna też dłubie taka misterną robótkę... i trochę pozazdrościłam dziś siadam ponownie do pracy oby mi to zajęło troszkę mniej ... oby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam prace z elementów, bo można sobie założyć, ze codziennie zrobi się 1 czy 2 elementy i praca posuwa się do przodu :)

      Usuń
  13. O jaki ogromny! piękny, niesamowita cierpliwość do wykonania tak wielkiej pracy! podziwiam i warto było!

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam :)
    Zapraszam serdecznie do mnie na konkursik w którym do wygrania poduszka sowa i zestaw kosmetyków :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest piękny! Po prostu musiał dojrzeć aby osiągnąć pełną krasę.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ kawał jakże pięknej robótki:)) Śliczny ten obrus.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponująca robota! jest przepiękny i taki delikatny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...