WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 4 grudnia 2011

Kolorowe Anioły




Kolorowe Anioły

Są na świecie Anioły zielone;   
One patrzą na mnie ciekawie
i w pośpiechu płoszą motyle,
kiedy biegam boso po trawie.

Gdy za oknem wciąż pada i pada,
krople deszczu kapią jak łezki,
wtedy leci do mnie z pomocą
prosto z nieba - Anioł niebieski.   

A gdy zasnę, Anioły
tańczą taniec wesoły
i na fletach grają do rana;
Moje prośby i smutki,
nawet pacierz za krótki
zostawiają przed tronem Pana. 

Gdy na sercu mi ciężko i płaczę,
biały Anioł smutki rozumie
i otula swymi skrzydłami
i pociesza mnie tak, jak umie. 

A wesołe Anioły różowe
kiedy piję sok malinowy,
wysyłają do mnie całuski,
sto pomysłów sypią do głowy.  



Kiedy dziecko jest grzeczne od rana,
złoty Anioł - czy uwierzycie? -
złotym piórem dobre uczynki
zapisuje w białym zeszycie!  

Kolorowe Anioły skrzydlate
prosto z nieba niosą nam dary,
bezszelestne i niewidzialne -
ale bez nich świat byłby szary...  

Beata Kołodziej
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten wiersz pokazała mi moja mała siostrzenica i poprosiła " ciociu Jolu wydziubdziaj( fajne określenie) mi te  wsystkie aniołecki".
Jak nie spełnić takiej prośby?!

20 komentarzy:

  1. Oo, taką prośbę bezwarunkowo trzeba było spełnić :) A jaki efekt.. pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kolorowe anioły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wierszyk. Aniołki śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aniołeczki, a wiersz niewątpliwie dobrym natchnieniem był do tej "dziubdzianki". Dzieciaki są kochane. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki cudne,jak i wierszyk!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ciocia wydziubdziała... piękne aniołki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki uroczy wierszyk! Ja nie wpadłabym na to by udziergać aniołki kolorowe ;) a wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak pomysłowość dzieci, a ciocia wydziubdziała rewelacyjne, przepięknie kolorowe aniołki!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wydziubdziane a wierszyk ujmujący.
    Niechrozwiewają Twoje smutki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wierszyk do słodkich kolorowych aniołków.
    Taką prośbę też bym spełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. toż to prawdziwe chóry Anielskie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wiersz, anioły przez Ciebie zrobione też śliczne. Jak to fajnie, że można spełniać takie prośby:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super aniołki i wierszyk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękne te twoje anioły pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne anioły i wiersz piękny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne tęczowe aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne aniołki,a ostatnie zdjęcie jest najlepsze :D Zastępy aniołów, a w środku ON!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrą ciocią jesteś !!! a aniołeczki przecudne i pięknie się komponują w wersy wiersza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne te Twoje kolorowe Aniołeczki.Wiersz cudowny.Aż kot z zachwytu zmrużył oczy:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...