WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 9 sierpnia 2011

Chwale się!

Dlaczego? Bo ta serweta, a właściwie nici przysporzyły mi nie mało wysiłku, robiło się z nich strasznie ciężko, to tylko ten kolor powstrzymywał mnie, aby nie rzucić robótki  na samo dno szafy.
W sumie jestem z siebie dumna, że ją skończyłam, bo znając siebie, po jej odłożeniu, finisz nastąpiłby na "świętego Nigdy"...



Nie widać tego na zdjęciach,ale samo wykończenie jest efektowne, bo z użyciem słupków reliefowych, wygląda jak falbanka, niestety nie umiem tego uchwycić na zdjęciu, musicie mi uwierzyć na słowo .

23 komentarze:

  1. Przepiękna i jeszcze w moim ulubionym kolorze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, że się chwalisz, bo naprawdę jest czym!!! Śliczna serweta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana po skończeniu takiego cudeńka to powinna Cię Duma rozpierać a nie tylko tyle że się chwalisz:)))))
    Tak mi jakoś znajomy ten "święty Nigdy".
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super serweta i kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie sie prezentuje.Ciekawa jestem jej średnicy.Tempo wykonania do pozazdroszczenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz powody do dumy. Serweta piękna, oryginalna i jakże pracochłonna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwal się, jest czym!!!Przepiękna!!! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna!
    Podoba mi się też kolorek, choć muszę przyznać, że jako tradycjonalistka sama robię serwety tylko w białym i beżowym kolorze ;) Pewnie będę musiała się kiedyś odważyć i zrobić w innych kolorkach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze śliczna!po drugie piękny i bardzo oryginalny kolorek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna serweta...:-) I ten kolor... Po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności ananaski i inne ciekawe wzorki na serwecie, piękna!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wierzymy, wierzymy! Serweta naprawdę efektowna i kolor śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam Ci wierzę,widzę przecież,że cudna jest!Dobrze,że się nie zniechęciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za miłe słowa, od razu zapomina sie o trudzie włożonym w zrobienie, a średnica , bo zapomniałam dodać to tak około 100cm, może ciut więcej, nie jest jeszcze zbyt dobrze naciągnięta

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna serweta, bardzo efektowny wzór.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...