WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

czwartek, 6 października 2016

Lampiony

 Małe słoiczkowe lampionki powstają co jakiś czas, ciagle znikają, ale w Biedronce jogurtów dostatek. Na razie tylko białe. ..moze pokusze sie o inne kolory




 Dawno mmnie nie było na blogu, co nie znaczy, że nic nie robię.  Aktualnie powstają bombki....całe mnóstwo bombek...chyba będę musiała wreszcie kupić pompkę do balonów, moje płuca tego nie zdzierżą....

14 komentarzy:

  1. Piękne te lampionik. Tworzą niesamowity nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, a kiedy ja zrobię coś świątecznego? Lampioniki ekstra.Też mam w zasobach, ale jakoś nieobfocone i nikomu nie pokazywałam... Ale robią się następne :D
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają Twoje lampioniki.Ja również dziergam już ozdoby na choinkę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampiony super! Jeśli można spytać - po jakich to jogurtach? bo nie kojarzę takich w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie w Biedronce w szklanych opakowaniach, pakowane po dwie sztuki, jerzynowe są super

      Usuń
    2. Są takie w Biedronce w szklanych opakowaniach, pakowane po dwie sztuki, jerzynowe są super

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za odpowiedź! Udanej niedzieli!

      Usuń
  5. Lampioniki super, muszę się rozejrzeć w Biedronce :)
    a pompka do balonów dobra rzecz - taka najprostsza kosztuje parę złotych, a ułatwia zadanie :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ubierasz słoiczki. Pompka jest niesamowita wygodą, ja już od czterech lat z niej korzystam :)
    A Charlottę też czytam z zachwytem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki zapowiadają sie interesująco. Mam w planach ubrać tak choinke w tym roku. Tylko czy cierpliwości starczy na zrobienie bombek ? Zobaczymy.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dodałabym jeszcze do lampionów kolorową wstążęczkę
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze lampioniki!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze lampioniki!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...