WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

czwartek, 8 września 2016

....to już było

 Po raz kolejny korzystam z tego schematu. Tym razem białe, były już w tym kolorze, ale były też ecru, brązowe, czerwone i pomarańczowe...
 Jednak białe są najbardziej "eleganckie, romantyczne i klasyczne"
W cudzysłowie, bo to słowa nie moje, ale pani, która zastanawiała się nad wyborem koloru.




13 komentarzy:

  1. Śliczne te serwetki. Bardzo podoba mi się ich kształt,takie gwiazdeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te serwetki. Bardzo podoba mi się ich kształt,takie gwiazdeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są!!! Bardzo mi się podobają. Może w końcu się zaprę i zrobię coś według schematu...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Czy mogę pożyczyć :) schemat ? Marzą mi się właśnie takie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne gwiazdki, nie dość że ozdobne to funkcjonalne, jako serwetki.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...