WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 25 marca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie

Zapraszam jak co tydzień do Maknety, możecie podzielić sie z innym tym o aktualnie czytacie i dziergacie :)
U mnie główna robótka w tym tygodniu to sweter ,a książka to kolejna Charlotte Link, dopiero przeczytałam kilka stron, ale zapowiada się ciekawie

ale nie byłabym sobą , gdyby nie powstawało coś obok...firanka powoli przyrasta, a na razie jajca się tworzą, tym razem taki wzór
 A że trochę leżakuję chora w łóżku udało mi się jeszcze przeczytać tę pozycję

"Upalny lipiec, stary dom na wsi i sad z rozgrzanymi słońcem, dojrzałymi wiśniami. Czas zbiorów, który pozwala oderwać się od rzeczywistości i zanurzyć w innym, lepszym, poukładanym świecie. Życie jednak zagląda wszędzie… Panujący spokój i harmonia zaczynają powoli pękać, poprzez szczeliny wypływają namiętności i urazy, niesprecyzowane uczucia, niezakończone sprawy z bliższej i dalszej przeszłości."

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. firanka powstaje z elementów, pisałm o niej kilka postów wcześniej ...a że cienkie nici to powstaje w tempie żółwia :)

      Usuń
    2. Dom sióstr połykałam wieczorami i kilka nocek zarwałam. To co ukrywasz pod książką bardzo mnie zaciekawiło.
      pozdrawiam

      Usuń
    3. ja od dawna mam ochote na nowa firaneczke, ale po prostu sie nie wyrabiam..

      Usuń
  2. U wszystkich już święta, a ja jakoś nie mam nastroju na pisanki i tym podobne. Dom sióstr oglądałam w tv, książkę kiedyś zaczęłam czytać, ale jakoś mi nie szło, może to nie był odpowiedni moment po prostu.
    Czekam niecierpliwię na prezentację sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wzór pisankowy, ale przyznaję, że podziwiam tylko u innych, sama jeszcze nie dziergałam nigdy.
    Za Ch. Link zabiorę się już niedługo

    OdpowiedzUsuń
  4. Też firanka, to tak jak u mnie-prawie gotowa.
    " Dom sióstr " czytałam i uważam za najlepszą w dorobku literackim pani Link

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest dopiero drugie moje spotkanie, wypowiem si po przeczytaniu jeszcze kilku :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają takie jajca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ksiazke czytalam, ale jakos mnie nie porwala...Ciekawa jestem jak sie sweter prezentowal bedzie. Ja nie mam cierpliwosci do takich jajek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dom sióstr" słuchałam. Podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka sądząc z komentarzy zapowiada się ciekawie i trafiła na moją listę "do przeczytania". Pisanka piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. To jajo, to chyba dość duże będzie, czy to tylko złudzenie optyczne?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajo fajne, ładny wzorek, ale też mam wrażenie, że jest z tych "nieco" większych.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja przed Świętami nigdy nie mam czasu na wykonanie jakichkolwiek ozdób .A ''dom sióstr '' czytałam i podobał mi się .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka życzę.
    Jajo to będzie pewnie wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie aż tak, jak chciałam :) muszę wziąć grubszy kordonek :)

      Usuń
  13. Świetne jajo wyjdzie, wzorek śliczny :) marzy mi się takie nawet kupiłam ostatnio dwa szydełka i kordonek tylko mały szczegół, że nauczyć się dziergać muszę hehe ale sądząc po czasie na te Święta jajka szydełkowego własnej produkcji nie będzie :) wszystko przede mną. A TY to masz dryg w paluszkach piękne rzeczy robisz. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne jajko!!! Nie czytałam tego dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...