WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 23 grudnia 2014

Wspólne dzierganie i czytanie

Tym razem we wtorek, ale zapraszam na wspólne dzierganie i czytanie do Maknety
Do mnie dotarła wędrująca książka "Sklep przy Blossom Street" i tylko rozsądek nie pozwolił mi jej w nocy skończyć :)
Czyta się świetnie i już szukam drugiej części "Skrawki życia"
 Pod spodem szal zaczęty jakiś czas temu, myślę, ze może do końca roku się wyrobię
A te pozostałe książki w planach do przeczytania
 W tym roku sprawdziło się u mnie przysłowie "szewc bez butów chodzi"

 tylko kilka gwiazdek mi zostało

 ZDROWYCH I POGODNYCH ŚWIĄT SPĘDZONYCH W GRONIE RODZINNYM :)

11 komentarzy:

  1. Zaczytana jesteś że hej. Chciałabym móc tylko robótkować i czytać ale w Twoim tempie. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to tak się dzieje, kiedy sen nie przychodzi :)

      Usuń
  2. Życzę radosnych rodzinnych Świąt , a w Nowym Roku niech spełniają się marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałych i Radosnych Świąt, oraz Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaa będzie czytania! Wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych, spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdeczki są prześliczne, czekam na szal :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...