WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 8 czerwca 2014

bardzo zaległa serweta ;)

 Powstała kilka miesiecy temu, od dawna u nowej właścicielki, ale dopiero wczoraj udało mi sie zrobić kilka zdjęć :)
 Powstała z elementów w kolorze gorzkiej czekolady :)
 Bardzo przyjemnie się dziergało, polubiłam pracę z elementów :)
a z tego schematu korzystałam

Miłego dnia i tygodnia :)

18 komentarzy:

  1. Śliczna jest!!!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. Lubie taki brąz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię wszystko co brązowe, ucieszyłam,kiedy ktoś złożył zapotrzebowanie na serwetę w takim kolorze :) :) :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda serweta w kolorze czekolady, oryginalnie. Elementy są mocno ażurowe i pewnie szybko przybywało robótki, dlatego je polubiłaś, no i wielkość można dowolnie kształtować. Pozdrawionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super :) Ja też uwielbiam serwety z elementów o ile jest ich nie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowna:) Ja się właśnie wzięłam za obrus z elementów i zobaczymy, co z tego wyjdzie znając mój zapał...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweta śliczna bardzo lubię ten motyw i często go stosuję w różnych formach po małych i większych modyfikacjach .Przewija się nawet w firankach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny ta serwetka w czekoladowym kolorze a można poprosić o schemat - mój mail ewarycz44@o2.pl
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka jest bardzo ładna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna, ciekawy wzór i oryginalny kolor. Zapraszam do mnie na Candy, pozdrawiam.
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Serweta piękna i wzór i kolor. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności :-) Piękny wzór. A kolor bajeczny - doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna :) Jeszcze takiego wzoru nie widziałam, a jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. takie serwety ze składanych wzorów mają swój niepowtarzalny wdzięk:) śliczna wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do siebie w związku z wygraną w konkursie. Meila z prośbą o dane już posłałam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...