WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 13 marca 2019

Kolejne barany

 Moje pierwsze spotkanie z włóczką dolphin baby
Jestem mile zaskoczona, że tak fajnie się robi
Chociaż muszę przyznać, że chyba nie polubię maskotek
Cały czas oczka ścisłe , a potem jeszcze to zezywsnie....brrrr


 Powstają jeszcze takie jajka zające...pewnie będzie ich kilka

Ostatnio pogoda sprzyjała spacerom.
Mam to szczęście , że mimo, iż mieszkam w mieście to do lasu mam blisko.

 I do rzeki kroków kilka....

3 komentarze:

  1. Jakie milusie są te maskotki.
    Mnie nie wszystkie cudaki wychodzą tak, jakbym chciała.
    Twoje są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię widzieć, wówczas inaczej pisze się z Osobą,którą się zapisało w pamięci.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...