WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

sobota, 30 marca 2019

Chusta Zetor

Kiedyś już taka była Tutaj
Teraz powstała w brązach.
Myślę, że jednak jeden kolor bardziej pasuje do tego wzoru.
 Tak się składa, że mieszkam niedaleko zalewu mogłam zrobić kilka zdjęć w pięknej scenerii
 Wykorzystałam na tę chustę jeden motek włóczki Alizee GB i druty 4
 Nie jest bardzo duża, taka akurat 170x70


Wiosny jeszcze bardzo nie widać , ale można już wybierać siena dłuższe przejażdżki rowerowe.





9 komentarzy:

  1. Śliczna chusta. Kolory nawiązują do Twojego krajobrazu z wycieczki rowerowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle ażur lepiej widać, kiedy włóczka jest gładka, ale tu kolorki ładnnie się rozłożyły i ażur na tym nie ucierpiał. Piękna chusta, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale na pewno mnie bardziej podoba się ta w jednym kolorze

      Usuń
  3. Chusta śliczna , piękny wzór i kolorystyka. U nas też wiosny nie widać.Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wzór ale w jednym kolorze byłaby lepsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ten Zetor! Ślicznie układa się wzór wtych kolorach!
    Mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomina mi motyla, kolorem i formą :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...