WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

czwartek, 24 stycznia 2019

Zaległości

Zaległości ciąg dalszy
Skoro odkurzyłem bloga to muszę pokazać wszystkie zaległe robotki.
Najczęściej spod mojego szydełka wychodzą małe kolorowe serwetki.
 Kolory i nici są różne, tym razem
Zielone to DMC babylo, turkusowe to kordonek nowosolski, a żółte to ariadna


 A to jest ulubiony wzór, do 14 rzędu robię takie nie za duże, maja około 15-17 cm.

16 komentarzy:

  1. Przepiękne serwetki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :).

    Zwłaszcza podobają mi się te zielone i niebieskie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne, szczegolnie zielone sa urocze-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! szukałam wzoru na jakieś serwetki - podkładki i są :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę korzystać, w każdym kolorze są piękne

      Usuń
  5. Piękne serwetki.
    Kolor kordonka nowosolskiego po prostu cudny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda. Pomysł też- Brawo! Po prostu część wzoru. Wiosenne kolory, a wykorzystanie - bez ograniczeń. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię takie kolorowe serwetki. Są śliczne. Bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...