WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 14 stycznia 2019

Może pora na reaktywację bloga?
Przecież cały czas dziergam na szydełku i drutach, a nie mogę znaleźć czasu, aby zrobić wpis na blogu.
Mocne postanowienie poprawy.
Zobaczymy, może się uda.
Na pierwszy post w tym roku wybrałam owieczkę .
Maskotki to coś co mi przychodzi z wielkim trudem.

Najgorsze jest zszywanie , ale jakoś dałam radę.
Kolory wybrane przez właścicielkę owieczki.


Myślę, że następna będzie ładniejsza.


19 komentarzy:

  1. To będzie trudne być ładniejszą bo ta jest śliczna i słodka.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, wcale nie, następna będzie z dolphina , biało szara , na pewno będzie ładniejsza albo przynajmniej tak sam ładna

      Usuń
  2. To będzie trudne być ładniejszą bo ta jest śliczna i słodka.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, doceniam takie słowa, bo wiem ile pracy trzeba włożyć w taka owieczkę

      Usuń
  4. Ładna owieczka! Kolory jak się patrzy! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory mało owieczkowe, ale z gustami dzieci nie dyskutuje , jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza owieczka!!!Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. 😮 Wysoko stawiasz poprzeczkę! Zrobić ładniejszą owieczkę?! Trudna sprawa!
    Z wpisami też mam kłopoty. Opóźnienie straszne, ale staram się choć dwa posty w miesiącu napisać 🙂
    Czekam na kolejne Twoje piękne i jeszcze piękniejsze prace.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Owieczka jest cudna :).

    Witaj z powrotem i zostań na dłużej :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również reaktywuje bloga i swoje życie w tym roku ;)
    Owieczka urocza!
    Trzymam kciuki za udaną reaktywację!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutka owieczka, życzę powodzenia przy dzierganiu maskotek :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...