WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

sobota, 24 marca 2018

W szarości...

To chyba mój ulubiony wzor..?przynajmniej na teraz ;)
Robilam je już w kilku kolorach i w każdym prezentują się pięknie.


 A przy okazji czy znacie

Rogaliki trójskładnikowe?

Bierzemy
3 szklanki mąki
1szklankę śmietany
1 kostka margarymy
Zagniatamy ciasto i wkładamy do lodówki na około 30minut
Nadziewamy czym tam chcemy, u mnie najczęściej jest to nutela lub jabłka.
Są proste i pyszne

 Tym razem serwetki zrobiłam kordonkiem nowosolskim 50x4
Kolor popiel i gołębi
Te podkładki były nagrodą razem z książką w rozdawajce nr 2

Zapraszam również na rozdawajkę nr 3
Link po lewej stronie .

18 komentarzy:

  1. Piękne te szare serwetki. Szczęściara z tej, która wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego że ulubiony wzór bo serwetki śliczne,ładnie się prezentują w takim zestawieniu kolorów.Rogaliki wypróbuje być może nawet jutro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki sa przesliczne, sama bym takie chetnie zrobila:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie szarości...wyszła taka "szarość gwiazd":)z rogalikami prezentują się jeszcze lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne te podkladki, a rogaliki bardzo apetyczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko apetycznie wyglądają ale też też wspaniałe smakują

      Usuń
  6. Cudowne podkładki!!! Piękne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wzór , to i nie dziwota , że Twój ulubiony :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkładeczki super, zestaw kolorystyczny ekstra o wzorze już nie wspomnę, bo przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkładki bardzo ładne:) Słodyczy sobie odmawiamy już bo mrozy się kończą:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszły te szare serwetki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te serweteczki. Podoba mi się ich bardzo zbliżony do natury kolor.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają te serwetki. Koleżanka poprosiła mnie o popielate serwetki. Nie byłam przekonana ... ale patrząc na te ... wiem, że mogę je zrobić Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rogaliki potrafię i robię- są pyszne, ale serwetek nie umiem nic a nic!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...