WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 13 marca 2018

Kolejna gail

Tym razem chusta powstała w ramach wymianki kobiecej organizowanej przez kGosię
Z tego co wiem, to gail jest udanym prezentem wymiankowym.
Kolor ecru, włóczka to angora ram, nawet nie wyszedł cały motek...zostało kilka metrów...
 To od wielu lat mój ulubiony wzór chusty, robiłam ją już w wielu kolorach i zawsze jest piekna
 Chyba mi się nigdy nie znudzi...
i zupełnie nie wiem, jak to jest możliwe, że ja takiej nie mam....


Znacie tę autorkę? Polecam jej książki.
Do tej pory znałam ją jako autorkę książek dla dzieci, a ostatnio w naszej bibliotece znalazłam te..
Zupełnie różne, poruszają inne tematy, ale polecam



26 komentarzy:

  1. Tak ten wzór zawsze wyglada pieknie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Równiez i ja lubię ten wzór, często powstaje w ramach prezentu. Za każdym razem prezentuje się ładnie.
    Rób szybciutko dla siebie .
    Nie czytałam nic tej autorki, skorzystam z polecenia. sama ostatnio odkryłam Dianę Gabaldon i jej powieści historyczno-przygodowe. XVIII w Irlandia, walki jakobitów, a w tym przygoda, romans, prawdziwe uczucie. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta - książki przeczytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna chusta:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i misternie wykonana.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jedyny wzór, który mogę robić często i mi się nie znudzi

      Usuń
  6. Chylę czoła, przepiękna praca! Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia jeśli chodzi o druty. Kiedyś udało mi się udziergac haruni, to jest szansa, że i z tą bym sobie poradziła :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobiłaś haruni to i te zrobisz bez problemu

      Usuń
  7. Chusta śliczna wiem coś o tym bo stałam się szczęśliwą posiadaczką tej ślicznotki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że nie znam twórczości tej autorki, choć nazwisko kojarzę. Śliczna chusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kojarzyłam z książek dla dzieci, ale fajnie pisze, podoba mi się

      Usuń
  9. https://szydelkoizy.blogspot.com/
    Wow!! Śliczna, chyba muszę "odkurzyć"swoje druty,masz tu gdzieś schemat wykonania? Dzięki za odwiedziny u mnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schematu na blogu nie mam, ale polecam blog Maknety, opisuje krok po kroku i jest tam schemat
      http://www.makneta.com/2010/05/jak-sie-dzierga-gail.html

      Usuń
  10. Piękna chusta! Skąd ja to znam;) Też nigdy nie mam czasu zrobić nic dla siebie;)
    Książek nie znam, ale może się skuszę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczna. Też takiej nie mam. Gdybyś miała ochotę na wymiankę, ale ja się tylko w malarstwie specjalizuję:-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...