WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

czwartek, 1 lutego 2018

Rozdawajka nr 2

Nowy miesiąc, nowe rozdanie...
Zasady takie same
 Druga jest w szarościach, bo na dworze zamiast bieli śniegu ciągle szafki ponuro....
1. Proszę zgłaszać chęć w komentarzu
2. Być moim obserwatorem tutaj lub na Facebooku https://www.facebook.com/MojeDlubaninki/
3. Umieścić zdjecie i link do rozdawajki na swoim blogu lub Facebooku
4. Napisać z czym kojarzy wam się kolor szary.


Macie czas do końca miesiąca.

Zapraszam sersecznie

13 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią się zapisuje bo książki nie znam ;)
    Wystarczy dziś spojrzeć przez okno( w każdym bądź razie u mnie) a w okuł szaro, dzień tak pochmurny coś tam polatuje, senno jakoś i nic się nie chce ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle szare kojarzy się ze smutkiem, pochmurną pogodą, smutkiem...Czasami i szary może być ładny. Bardzo wiele jest odcieni szarości od ciepłego-tak też i taką szarość znamy do zimnego wręcz lodowatego.Życzę samych ciepłych barw szarości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio uwielbiam kolor szary:)Szary mieni się różnymi kolorami, dopasowuje się do otoczenia. Szary to mix bieli i czarnego. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zaskakujesz swoimi pomysłami, szary dla mnie kojarzy się zawsze,[ odkąd sięgam pamięcią]z krętymi schodami na strych i zapartym tchem, gdy z siostrą wchodziłyśmy coraz wyżej, wyżej, a u progu duże,drewniane drzwi pomalowane na szary lekko błyszczący kolor, zawsze wymyślałyśmy przeróżne historie- kogo, co zobaczymy gdy wejdziemy.......piękne wspomnienia i czasy.Skojarzenia smutne- to szara sukienka Siostry i ja kurczowo trzymająca się tej szarej, pięknej sukni podczas pożegnania......pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetki śliczne!Szary to uniwersalny kolor, moje koty są szare, pręgowane.(inny kolor kociego futra się u mnie nie przyjął)Myślę intensywnie o blezerze lub robionym na drutach wdzianku w tym kolorze.Szary wcale nie musi kojarzyć się ze smutkiem...Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać. Tej książki nie znam, chętnie przeczytam.
    Z czym kojarzy mi się szary?
    To zależy jaki odcień.
    Szary - szary to z ciepłem, z popiołem z kominka, czyli pośrednio z ogniem.
    Szary popielaty z kolorem ścian w moim pokoju.
    Szary grafitowy ... z ciepłym swetrem, ciepłym kocem ... to jedyny odcień szarego, który lubię na sobie.
    Szary z domieszką błekitu, z niebem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie zamyśliłam nad szarym, że zapomniałam napisać, iż serwetki są śliczne.

      Usuń
  7. zgłaszam się z miłą chęcią, obserwuję tutaj, a podlinkowane zdjęcie mam na blogu. Szary to dla mnie zarówno spokój jak melancholia, Jego nie intensywność uspokaja mnie, ale czasem potrafi skłonić do wspomnień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się zgłaszam. Dzięki za informację na blogu :) A szary kojarzy mi się z kimś niezwykłym, choć niepozornym- z szarą myszką, która pod wpływem odpowiednich bodźców może dokonać rzeczy niezwykłych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szary jest pięknym kolorem , lubię go w odzieży. Jednak pierwsze moje skojarzenie to - brzydka pogoda a co za tym idzie dzień spędzany przy sztucznym świetle.Nie lubię szarych dni!
    Serwetki są śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szary w ostatnich latach wyłącznie kojarzy mi się z włóczką. Gdzie nie oglądam materiały do tworzenia, to zawsze szukam szarych motków. Najbardziej lubię w jasny odcień szarego.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubie szary razem z wściekłym różem :D
    szary jest świat kiedy zimą kurz przykryje świat i szare są myszki ,które bardzo lubię :)
    Szary to kolor , który bardzo mój Tato lubił , a którego już nie ma i szare drzwi do mojej altanki na działce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może ostatni będą pierwszymi :).

    Z wielką chęcią i szybciutko zapisuję się na Twoje rozdanie :).

    Jeśli chodzi o szary, to najczęściej kojarzy mi się z ... szaro, buro i ponuro czyli z pogodą w okresie jesienno zimowym.
    Na myśl przyszedł mi też mój przedpokój, a raczej pomysł jak będzie wyglądał po remoncie ;).
    Chcę mieć jasno szare tapety, a na jednej ze ścian tapetę w brzozy :).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...