WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 30 grudnia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie

Ostania środa w tym roku, kiedy możemy się spotkać i poczytać o swoich robótkach i książkach.
Jak co tydzień zapraszam do  MAKNETY lub na facebooku https://www.facebook.com/events/1665925163686116/ .
Książka to drugie moje spotkanie z tą autorką, pierwsza była "Uśpienie",
tutaj też jest detektyw Julia Krawiec.
O książce możecie poczytać np tutaj

 Na drutach chusta o fajnej nazwie ZETOR , łatwa, mam tylko jeden motek, nie wiem na jak dużą mi starczy ?

 A tę pozycję już przeczytałam ostanio, moje pierwsze spotkanie z mistrzynią powieści historycznej:)
Pewnie jeszcze po jakieś siegnę.
Jest to opowieść o życiu Katarzyny Aragońskiej

„Oto ja. Księżniczka, której przeznaczeniem stała się ciągła walka o własne dobre imię, o świętą wiarę i o przynależną koronę. Oto ja. Catalina. Infantka hiszpańska.”



5 komentarzy:

  1. Historyczne książki bardzo lubię , P. Gregory przeczytałam na razie trzy, mam nadzieję, że nie ostanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór chusty :-) Śliczny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna chusta. Ciekawe książki. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzy Joanna
    Mix Robòtkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna chusta. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci ten Zetor wychodzi. Pomyślnego 2016 Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...