WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

sobota, 12 września 2015

Spóźniona....

Tak mam mało czasu, że nie nadążam...
w środę było kolejne już Wspólne dzierganie i czytanie, a dziś już sobota ?!
Jak ten czas pędzi...
u nas sobota od rana zimna i deszczowa, choć momentami słońce wyłania się na chwilę, mam więc czas , aby ponadrabiać zaległości w czytaniu waszych blogów.
 Na razie moje miejsce  wygląda tak...trochę motków....i brak weny...a może raczej zdecydowania, no i oczywiście czasu :)
Książka dopiero zaczęta, lubię tę autorkę :)
 Bombki się tworzą,
 a serwetki małe już gotowe :)

13 komentarzy:

  1. Super bombki :)Myślałam ,że tylko mnie dopadła wena bombkowa...bo też już robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudowności! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten niebieski kordonek to Nowosolski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bieżniki na kuchenny stół powstaje

      Usuń
  4. Wrzesień to dobra pora na przygotowywanie świątecznych dekoracji, w grudniu nie ma na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koronki robisz. U mnie na odwrót. Po kilku chłodniejszych dniach, dziś słonecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne rzeczy,mozejesli znasz kwiaciarenke, mozna dla niej cos zrobic ofiarowujac na jej BAZAREK,pozdrawiam i zpraszam dolaczysz do mnie,

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem dlaczego ale jesienią aż chce się tworzyć !
    śliczne dzierganka

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanowczo ten czas za szybko biegnie...
    Piękne prace :-) Szczególnie zachwycają mnie bombki - są cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie bombeczki fajne. Na balonikach robisz? I te nici błękitne, czy kordonek śliczny odcień. Rację masz, czas ucieka błyskiem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, już trzeba zacząć świąteczne ozdoby :) Fajne bombki robisz, a taki komplet małych serwetek jest bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest fajna a i jaki brak weny serwetki śliczne i urocze babki juz masz :)))))
      pozdrawiam

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...