WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

piątek, 22 lutego 2019

Szukam wzoru

Zrobiona chyba w tamtym roku.
Dopiero teraz usztywniona i podoba mi się ....tylko schemat gdzieś się zapodział...
 Nie  jest to trudny schemat, pewnie mogłabym odrobić ze zdjęcia...ale wiadome schematem łatwiej i przede wszystkim s,ybciej....
 Wielkość taka akurat pod duży talerz...
 Myślę, że jako zawieszka w okno też by się sprawdziła



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna serwetka. Wydaje mi się, że co jakiś czas wzór na nią pojawia się w gazetkach szydełkowych. Sama chyba nawet robiłam taka sama albo podobna bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście jako zawieszka sprawdzi się również,a co nie które dziewczyny potrafią ze zdjęcia- mi jak sie coś spodoba zawsze" odzeiergam", może nie dokładnie, ale prawie, prawie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka bardzo fajna i faktycznie na upartego ze zdjęcia można podpatrzeć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda na szybie okiennej niby prosty wzór ,a jak wdzięczny:).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, ja też zawieszam różne tego typu prezenty, aktualnie w moim oknie wiszą na różnych wysokościach żółte podkładki od Ciebie i przywołują wiosnę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serwetka!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...