WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 17 lipca 2017

Kolejne w szarości

Choć nieco inny odcień niż poprzednie
Te są bardziej srebrne
Wykonane z Alizee forever.
Trochę ciężko się nimi dzierga, nie mogłam sobie dobrać odpowiedniego numeru szydełka.

 Tutaj widać różnicę w kolorach szarości


I wzór dla chętnych,prosty
Ale przecież w prostocie siła. A te serwetki podkładki raz kolejny tego dowodzą

12 komentarzy:

  1. Bardzo wdzięczne serweteczki-podkładeczki:)
    Czy ta włóczka to by się nadawała na bluzeczkę? Jaka jest w dotyku?Kolorek mi się podoba, ale że to nie bawełna to nie wiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją właśnie kupiłam z myślą i bluzce, ale jakoś nie mogłam dobrać wzoru, nic mi się nie podobało i tak przeleżała kilka lat, aż wpadłam na pomysł aby ją przerobić na podkładki

      Usuń
  2. piękne są! Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne podkładki.Skorzystam ze wzoru.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutkie wyszły !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Prostota zawsze się sprawdza i zawsze wspaniale wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne serweteczki-podkładeczki:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...