WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 28 czerwca 2017

Kolejna gail

Tym razem z Gazzal Denis.
Druty 3,5, a nawet mogły być grubsze
Poszło prawie dwa motki, zostało kilka metrów,czyli około 1 kilometra nitki.
 Jest duża, taka do owinięcia się w razie chlodnego letniego wieczoru
 Początek dziergania był trudny, dawno nie pracowałam z tak cienką nitką (500 m) w 50g
Ale polubiliśmy się...




7 komentarzy:

  1. Piękna, piękna ktoś będzie zachwycony...........pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z tego co już wiem, jest zachwycona , i ja też się cieszę że ktoś się cieszy

      Usuń
  2. Przepiękna :) rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna,słoneczna chusta. Gail,to wyjątkowy, ponadczasowy wzór.Ja robiłam go 3 razy i żadnej z tych chust nie mam, bo się rozeszły,chyba się jeszcze raz skuszę na tę robotę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie słoneczna i zwiewna. Wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...