WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 4 maja 2016

Wspólne dzierganie i czytanie

Dziś po raz pierwszy od dłuzszego czasu udało mi się zamieścić post w środę...tak ten czas szybko upływa...
 Za oknem wiosna na całego, w parku miejskim pięknie rozkwitły tulipany
a ja w lesie ze wszystkimi robótkami , może trochę lepiej wygląda to z czytaniem, jakoś więcej czasu ostatnio poświęcam książkom, skończyłam "Motylka", pewnie sięgnę po następne części
A teraz moje miejsce wygląda tak....


 Podkładki x6, robię ostanią
 trochę większe podkładkix6, robie pierwszą ;)
a to szare to w dalszym ciągu szal

11 komentarzy:

  1. Jolu podkładki śliczne, a jeżeli chodzi o książeczki to mam już za sobą wszystkie ( te które się ukazały ) tytuły Katarzyny Puzyńskiej z serii Lipowo i bardzo mi się podobały. Podobnie zresztą jak i "Grecka mozaika". Miłej lektury
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podkładki i szal zapowiada się cudnie :) Dwie pierwsze czytałam - koniecznie sięgnij po kolejne książki Puzyńskiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ostatnią czytałam, a tej autorki kilka pozycji mam na koncie. Świetne podkładki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że tak jak ja podłapałaś bakcyla serwetkowego:D
    "Motylka" czytałam i bardzo mi się ta książka podobała. Gorzej było z kolejnymi częściami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace i bardzo ciekawe książki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale robótkowo u Cibie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe podkładki, jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wzór ażuru jest bardzo wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal podoba mi się najbardziej, bo i szary i ażurowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się podoba, choć jakoś nie mam do niego werwy, dziergam go i dziergam....

      Usuń
  10. Dużo się dzieje " Mozaikę " czytałam reszta zapisana . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...