WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

sobota, 20 lutego 2016

Wspólne dzierganie i czytanie

 To, że nie mam czasu zajrzeć na bloga nie znaczy, że nie nic nie robię, ciągle coś tam powoli powstaje.
Skończyłam kolejne małe serwetki.
Skończyłam serię Bondy z Hubertem Meyerem

 Teraz powstaje , a właściwie już powstał taki mały zwyklak dla dwulatka :) zdjęcia na modelu nie będzie , bo sweterek leci na Ukrainę....
 Książka to zupełne przeciwieństwo Bondy,
obyczajowa, dobrze się czyta, historia warta poznania, zapraszam do  MAKNETY
 Wczoraj deszcz, a dziś za oknem takie piekne widoki.


15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne serwetki wydziergałaś:) - sweterek prosty ale bardzo fajny i na pewno cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łbie dzierga takie drobiazgi, ciągle je robię i ciągle gdzieś mi się zapodziewają

      Usuń
  2. Niby zwyklak, ale takie sweterki są bardzo praktyczne. Białe serwetki zawsze wyglądają ładnie i wszędzie można je ułożyć. U nas też zabieliło się. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweteczki przepiękne. Jeżeli posiadasz czytnik eboków to mam 19 minut i karuzela uczuć Jodi Picoult. Jak byś chciała mogę podesać meilem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czytnik, ale nie lubie z niego korzystać, jestem tradycjonalista wolę szelest kartek ...ale dziekuję

      Usuń
  4. Serwetki fajnie się prezentują,a sweterek ma piękny kolorek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zrobiłaś serwetki,sweterek i zdjęcia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda typowa dla przedwiośnia, a ja już miałam nadzieję na prawdziwą wiosnę. Tak wiem, w lutym wiosna, to nie w naszym klimacie, ale czasami pomarzyć sobie można.
    Wciąż zastanawiam się nad tą Bondą, może w końcu się skuszę, żeby samej ocenić czy warto.
    Dbaj o siebie.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serwetki :) w sweterku maluszek z pewnością nie zmarznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) Zapraszam do siebie na candy http://www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) Zapraszam do siebie na candy http://www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serwetki.Sweterek prosty a zarazem piękny. Śnieg padał w środę teraz pada deszcz ,ale jest ciepło. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne te serwetki! Sweterek też bardzo przypadł mi do gustu - jest w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O serwetkach czas pomyśleć... ;) Ładny kolorek sweterki...Również uwielbiam szelest kartek... :) Tytuł mnie zaintrygował ...,doczytałam...,dopisuję do listy.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj,dawno mnie nie było na blogach,ale widzę tu u Ciebie same wspaniałe prace,piszę pod jednym postem bo nie ogarnęłabym żeby wszędzie sie wpisać.Dlatego dzis tak ogólnie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...