WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 1 maja 2013

Moja pierwsza gail :) :) :)

 Moja pierwsza gail skończona, mimo, ze w trakcie roboty nie podobały mi się te dziury na środku, teraz mi nie przeszkadzają :)
 Podoba mi się i nie tylko , moje psiapsiółki już krążą wokół mnie :) Pewnie w najbliższym czasie powstaną jeszcze dwie :) Ale tym razem zrobię z oczkiem środkowym.

To taka próba, dlatego z akrylu
Jest robiona z tygryska, w motku 520 m  wyszedł niecały motek.
Mogłam spokojnie zrobić jeszcze jeden liść, ale miałam tylko jeden motek.
Wielkość jest wystarczająca.

50 komentarzy:

  1. ładny wzór i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło cudnie. Wdzięczny kawałek garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem maniaczką chust, apaszek, szali .... chociaż ciągle ktoś mi je podkrada :) ale ja lubię je dziergać :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda lubię ten kolorek :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubraniach niekoniecznie, ale jako dodatek to i ja lubię :)

      Usuń
  4. jest piękna :)
    moja pierwsza właśnie powstaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie Ci wyszła ta chusta, w delikatnym różu pięknie wzór się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna .Tym bardziej, że pierwsza.Ja do mojej przymierzałam się ze 2 lata.Była w ogóle moja pierwszą chustą.I tak jak piszesz zachwyciła moje koleżanusie.Czas był przedświateczny więc śmiałam się, że wszystkie zaprzyjaźnione ze mna kobietki otrzymały to samo tylko w różnych kolorach.Wzór gail ma to do siebie, że chce sie go robić wielokrotnie, uzależnia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przymierzam się teraz do jakiejś kolorowej , ciekawe jak będzie wzór wyglądał na "pstorkaciźnie "

      Usuń
    2. Widziałam gdzieś na blogu własnie pasiastą gail i akurat mi nie przypadła do gustu, wzór liścia był nieczytelny, zlewał się.Swoją elegancję ten wzór utrzymuje właśnie w jednolitym kolorze.Ale to tylko moje zdanie.

      Usuń
  7. Cudowna, gratuluję debiutu,
    kolejne to będzie "bułka z masłem" ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choćbym i robiła 10 raz to i tak zawsze początek jest dla mnie męczarnią

      Usuń
  8. Gratulacje-chusta cudna.Ja jeszcze czekam ale wzór leży i patrzy na mnie.Robię różne rzeczy ale na gail nie odważyłam się.Pozdrawiam krajankę.Pochodzę z łódzkiego a mieszkam na opolszczyżnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też długo czekała na debiut :) dziękuję za pozdrowienia i z wzajemnością :)

      Usuń
  9. Wspaniale Ci wyszła :) Ja właśnie robię Gail ale z takiej cienizny, że chyba 13 powtórzeń liści muszę zrobić na drutach 3,5... Mnie podpowiedziano oczko środkowe i faktycznie mniejsze te dziury środkowe wychodzą. Wzór jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczko środkowe jest jeszcze dobre bo nie trzeba się za bardzo przyglądać, gdzie ten środek :)

      Usuń
    2. A z cienizny to będzie piękna chusta, deliaktna jak pajęczyna :)

      Usuń
  10. Pięknie wyszła! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ślicznie :)) Też uwielbiam tak wydajne włóczki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna ! Piękny kolor. Świetnie Ci się zblokowała.
    Z tym oczkiem to nie jest zły pomysł. Następną gail też będę musiała tak zrobić... a muszę zrobić jeszcze jedną -zamówioną
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny wzór - piękna mgiełka !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszła fajnie i już psiapsiółki krążą mówisz?:)Nie robiłam jeszcze tej gail i wszystko przede mną:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , kiedy już rozgryzie się wzór idzie błyskawicznie :)

      Usuń
  15. Uwielbiam wszystkie dodatki w postaci chust i szali, dodają kobiecości :)

    I nie dziwię się, że psiapsiółki krążą, bo pięknie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta jest śliczna i nie wiem, co Ci przeszkadzają jakieś dziury :) po prostu tak ma być i tego się trzymaj.
    Na prawdę śliczna :) ja też uwielbiam takie kobiece dodatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi nie przeszkadzają, tylko w robocie wydałwały się ogromniaste

      Usuń
  17. Jest cudna:) Ja właśnie tworze swoja pierwszą, w wersji z oczkiem środkowym.Zobaczymy, co z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyszła mam ją w planach pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna chusta, ładny kolorek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta piękna,kolor też mi się podoba,gratuluję pięknego wykonania.Chciałabym sobie też taką wydziergać ,ale nie znam wzoru i nie wiem czy podołam.Gdyby któraś z Was podpowiedziała gdzie szukać wzoru i jak się do tego zabrać -byłabym wdzięczna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest dostępny w sieci, a na blogu http://robotkimaknety.blogspot.com/2010/05/jak-sie-dzierga-gail.html wszystko jest super wytłumaczone :)

      Usuń
  21. Och, jaka ona piękna!!! Jeszcze w życiu nie zrobiłam takiej chusty, nawet nie wiedziałabym od czego zacząć...Twoja jest przepiękna i w ślicznym kolorku !
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się wydałwał trudna, schemat przelezał chyba ze dwa lata :)

      Usuń
  22. Piękna! Również mam ją w planach, ale troszkę mnie ona onieśmiela :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest urocza:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...